AION (anterior ischaemiás opticus neuropathia)

Téma címkék:
2015.01.16. 20:18

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, van-e közöttetek olyan, akinél ez a mellékhatás jelentkezett Pegintron kezelés alatt? Ha igen, mi volt a kezelés, hogyan változott?

Egy hónapja kicsi látótérkieséssel kezdődött, majd az egész látás elveszett az egyik szemen, aztán kezdődött a másikon. Nootropil infúzióra kicsit javult, de amint az infúzió helyett tablettát adtak, újra romlott a látás. A Pegintront rögtön leállították. Vajon van még a szervezetben?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Olga

nora51
#20074 nora51 hozzászólása: 2015.01.28. 19:43

Kedves Olga, javult-e már a szemed?
Ne aggódj, mert már itt vannak az interferonmentes kezelések gyógyszerei! Hepatológusoddal vetesd fel magad a HepReg2-re (hepatitiszregiszter), ez a várólista az új szerekre. Ezek nagyon hatékonyak, enyhe mellékhatásokkal! Meg fogsz gyógyulni!
nora51

#20077 mandula hozzászólása: 2015.01.28. 22:40

Kedves nora51!
Nagyon köszönöm a hozzászólásod, igazán kedves vagy! Nem derült ki az irományomból, de egy ismerősöm nevében kérdeztem. A Nootropil segít, remélem maradandóan. A nevében is köszönöm a bátorítást és a tanácsot!
Olvastam, hogy három kezelésen vagy túl, hááát, hihetetlen vagy. Remélem megkapjátok az interferonmentes kezelést és végre megszabadultok a vírustól! Kívánom, hogy így legyen!
Olga

nora51
#20156 nora51 hozzászólása: 2015.02.07. 19:48

Most vettem észre, hogy írtál, kedves Olga! Ismerősödnek mielőbbi felépülést kívánok, nagyon remélem hogy a látását teljesen visszanyeri!
Igen, három kezelés során rengeteg fertelmes mellékhatást tapasztaltam, de ezt a látásvesztést nem. Nagyon együtt érzek ismerősöddel. (Az interferonmentes szerek már itt vannak!)Remélem, felvetette magát a várólistára!
Minden jót kívánok neki, és neked is:
nora51

nora51
#19989 nora51 hozzászólása: 2015.01.24. 01:10

Kedves Olga! Mint látod, azért nem válaszolt neked senki, mert ilyen mellékhatásunk nekünk nem volt. Rettenetesen sajnálom, hogy te ezt kaptad be. Felsorolhatnék most 30 mellékhatást, köztük elég rémeseket és maradandóakat is, amik nekem jutottak, de ez, amit leírtál, nem volt. Csak szemgolyó-szárazság, szemfehérje-vörösség és fényérzékenység, ami a szemet illeti.
Hepatológusod fel kell tegyen téged a Hepreg2-re, hogy majdan megkaphasd az interferonmentes terápiát, amire várunk. (akik a hármaskezeléstől sem gyógyultunk meg, ill. akiknek az interferon bekavart). Ezt kérned kell az orvosodtól.
Szívből remélem, hogy látásod visszatér, és minden rendbe jön! Kérlek, ezen az oldalon számolj majd be a fejleményekről!
Mielőbbi jó látást kívánva szeretettel üdvözöl:
nora 51

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close