Pánik mellett állandó rosszullét…. szédülés

Téma címkék:
2018.12.23. 12:09

Sziasztok, hónapok óta vagyok pánikos és agorafóbiás. Már minden létező és kipróbálható dolgon túlvagyok (akupunktúra, vitaminok, csontkovács, családállítás, cbd olaj, vitaminkúra, hipnózis, stressztabletták és sokminden más). Nekem semmi sem segített, most kezdtem el a Scippát ( ugyanaz mint a Cipralex) szedni. (néha egy minimális Frontin, de tényleg csak ha már több kettőnél.

Kérdésem a következő lenne felétek. Van-e itt olyan valaki, akinek nem csak pánikrohamai vannak, hanem állandóan rosszul van. Nekem ugyanis folyamatos szédülés, fejkóválygás van, Ez azt jelenti, hogy már 3. hónapja fekszek, alig tudok lekóvályogni zuhanyozni, vagy kimenni a levegőre. Hetek-hónapok óta ez megy. Értem én hogy a stressz okozza, de ennyire? Ágybefekvő beteg lettem 43 évesen… mellette tornázok sokat, ha bírok, ennyi a napi tevékenységem… Valaki hasonló helyzetben?

#27816 papa67 hozzászólása: 2019.01.06. 23:13

CT és MRI volt már? Mert a szédülés általában fül- vagy agyi problémákat jelez. Én is szédültem, és több mint 20 éve zúg is a fülem. Sajnos a CT és az MRI nem mutatott ki semmit, mert nagyon hanyagul végezték a vizsgálatot. Nem biztos, hogy a pánikbetegségtől szédülsz, ezért nem ártana egy fülészeti kivizsgálás, valamint vérvétel, vizeletvizsgálat stb., azért, hogy kizárható legyen, mi nem okozhatja a szédülést. Egyébként én is Frontint szedek, de saját magamnak adagolom, nem az orvos szerinti esti 1 mg-os adagot veszem be, hanem igyekszem csökkenteni. Egyébként a Frontinnak fájdalomcsökkentő hatása is van. Arról tudom, hogy megvastagodott a mellhártyám, és nagyon szokott fájni a mellkasom bal oldalon. Ha beveszem a gyógyszert, elmúlik a fájdalom. Először azt hittem, hogy a szívem fáj, de egy tüdőröntgen kimutatta a mellhártya megvastagodását.

Holdsugar
#27791 Holdsugar hozzászólása: 2018.12.29. 20:04

Szia!
Sztem jelezd az orvosodnak, hogy a jelenlegi gyszerek mellett nem vagy jól, hátha gyszermódosítás tudna segíteni. Ezen kívül egyéni pszichoterápiát javaslok.
Jobbulást!
Holdsugár

#27792 Martika75 hozzászólása: 2018.12.29. 20:08

A gyógyszertől még rosszabbul lettem, úgyhogy többet egy darab ssri -t nem vagyok hajlandó bevenni, az egyéni terápia másodikán kezdődik, de addig is megdöglök kb….

Holdsugar
#27793 Holdsugar hozzászólása: 2018.12.29. 21:05

Az SSRI 1-2 hétig akár még fokozhatja is a szorongást és egyéb kellemetlen mellékhatása is lehet. Emiatt kezdésnek csak fél adagot szoktak adni és ha vki nagyon rosszul van, nyugtatót is adnak mellé.
Megértem, h nehéz kivárni a másodikát. Sajnos nincs ötletem, hogy addig mit kezdj a tünettel. A Frontin sem segít valamennyit?

Csittus
#27834 Csittus hozzászólása: 2019.01.08. 20:41

Szia! Nekem az a személyes tapasztalatom sajnos, hogy többet árt mint használ vagy segít!

#27761 Guliverkli84 hozzászólása: 2018.12.23. 21:50

Szia! Nálam is pont ez a helyzet! Igaz, nálam kb. most egy másfél hete kezdődött ez a dolog, ez a koválygás-szédülés..
Én még nem voltam vele orvosnál, mert egyrészt lehet a pánik is okozza ezt nálam, és szégyenlem hogy lehet, hogy pánikbeteg is vagyok. Az okát nagyjából tudom is hogy miért van ez nálam, egyelőre nem ment a teljes feldolgozása…. szóval vannak jobb és rosszabb napok… most ez a szédülés engem is megriasztott…. ha gondolod cseréljük email címet, hátha tudjuk egymást segíteni lelkileg, erősíteni.

#27775 Martika75 hozzászólása: 2018.12.25. 21:13
#27759 Argoszmarcsi hozzászólása: 2018.12.23. 17:37

Szia..

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

 

Várószoba.hu
Email: varoszoba.hu@gmail.com

Médiapartner: Akadémiai Kiadó Zrt.

 

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala.

Precognox

Close
Close