Maviret – olanzapin

Téma címkék:
2019.01.23. 20:04

Sziasztok!

Ezen az oldalon gyszer interakciót lehet mégnézni. https://www.hep-druginteractions.org

Ez mennyire megbízható?

Orvosommal e-mailben egyeztettem. A depresszió mellett szerintem enyhe mániás (gondolatrohanásom van, akatízia szerű érzés és olyan vagyok, mint egy ADHD-s) tünetem is van. Ő is kevert állapotra gyanakszik. Emellett többféle (pszeudo)hallucinációm is van. Ez nem zavar, 5 éve elvagyok vele gyszer nélkül. A mániás tüneteket nehezen viselem, dolgozni még tudnék, tanulni így nagyon nehéz. Orvosomat megkérdeztem, hogy napi 2,5 mg (a terápiás legkisebb adag fele) olanzapint kaphatnék-e. Azt írta, hogy jó választás. Pártolja, h csak kis adagot szedjek. Mániát hangulatstabilizálóval is lehet kezelni, a haluk miatt szerintem antipszichotikummal (AP) járnék jobban.

Csak olyan gyszert érdemes beállítani, amit szükség esetén a HCV-re adott kezelés mellett is lehet szedni. Gyors leállítás esetén kínlódnék a megvonási tünettel. Annál még az is jobb, ha továbbra sem kapok gyszert.

Konkrétan: attól félek, hogy sorra kerülés után a Maviretet rövid időn belül el kell kezdeni szedni, ütközik vele a pszichó gyszer, amit nem javasolt gyorsan elhagyni, végül a kezelési engedélyem elvesztem.

A linkelt oldal szerint nincs kölcsönhatás az olanzapin és a Maviret között. Ha mégis van, csak ez az oldal nem jelzi, akkor valami mást kellene választanom.

Több más antipszichotikumál (aripiprazol, quetiapin, clozapin) azt látom, hogy kölcsönhatás lehetséges. Minimális angol tudásommal azt hámoztam ki, hogy a Maviret az AP metabolizmusára lehet hatással. Ha jól értelmezem emelheti a vérszintjét. Azt nem említi az oldal, hogy az AP a Maviret hatását (vérszintjét, kiürülést) változtatja.

Azt is jó lenne tudni, hogy biztosan Maviretet kapok vagy számításba jöhet más is. Akkor azt is nézni kellene gyszerválasztásnál.

Holdsugar
#28116 Holdsugar hozzászólása: 2019.03.08. 23:09

Örömmel jelentem, hogy sokkal jobban vagyok.
Hetekig gyszerrel mérsékelték a tüneteimet majd egyik nap arra ébredtem, hogy kikeveredtem a kevert szakaszból. Spontán enyhültek a hipomániás tünetek, később a depresszió kezdett tovaszállni. Igaz ezekre rásegített a terápia, relaxáció, meditáció, szórakozás és a pihenés is.
Szó szerint sütött rám a NAP és ez spontán javuláshoz vezetett. Tavasszal szokott a télen elmèlyülő depresszióm enyhülni. A napfénnyel ill télen annak hiányával magyarázza az orvosom ezt az évszaki ingadozást.
Régen éreztem utoljára ilyen nyugalmat, mint most. Pár hete még elképzelni sem tudtam. A kevert szakasz még a sima depressziónál is rosszabb. Ennél csak a pszichózis volt rosszabb, az is csak az első 3 évben, azóta sokat javult a helyzet e téren.
Most már felkészültebb vagyok, lesz itthon gyszerem. Ha újra kezdődik, nem kell napokat vagy heteket várnom a felírására.
Bárcsak ez az állapot sokáig tartana.

Oldfiker
#28093 Oldfiker hozzászólása: 2019.03.05. 07:54

Drága Holdsugár!
Nagyon sok körülményt kell figyelembe venned, rengeteg mozaikdarabból kell kiokoskodni a továbblépést, úgy látom! A fentiekből is látszik, hogy felelősségteljesen gondolkodsz a helyzetedről és igénybe veszed a belső és a külső segítséget. Örülök, hogy Nóra is így melléd áll, s nagyon szurkolok, hogy a nehéz időszakok tovább szűküljenek, s hosszú NAPfelkeltében részed!!!
Szeretettel: Oldfiker

Holdsugar
#28094 Holdsugar hozzászólása: 2019.03.05. 10:45

Drága Oldfiker!
Igen, valóban összetett a problémám és nagyon örülök, h már orvossal együtt rakjuk össze a mozaikdarabokat és keressük a megoldást. Most egy nagyon nagy tudású, ismert és szakmai körökben elismert, pszichoterápiás végzettséggel is rendelkező orvosom van. Neki sikerült rájönnie arra, amit már én is erősen gyanítottam: nem a személyiségem változik (és ezzel együtt a feszültségtűrő képességem és labilitásom) hetekig jobb irányba majd rosszabbra, hanem van egy enyhe bipoláris ingadozásom és 3 féle fázis változik. Mentségére legyen a korábbi orvosaimnak, h soha nem volt olyan súlyos, h nagyon egyértelmű legyen, enyhe formában tűnhet rossz tulajdonságnak.
Végre nem gyógyszereznek agyon, de gyszer nélkül sem hagynak, ha már falnak megyek. Mivel beszélgetős terápiám is van, relaxálok, meditálok, így sok más tünetemet ezzel csökkentjük, így megkíméljük a májam.
Végre úgy érzem, h nem egy tünethalmaz vagyok hanem élő ember, akinek nemcsak agya, mája is van és arra is figyelnek, h ne legyen sok egyéb zavaró mellékhatása a gyszereknek. Nem szeretnék tünetmentes, de a mellékhatásoktól funkcionálóképtelen lenni.
Üdvözlettel,
Holdsugár

Oldfiker
#28099 Oldfiker hozzászólása: 2019.03.06. 14:25

Drága Holdsugár!

Köszönöm, hogy a fentieket megosztottad velem! Megnyugtató, hogy okosan dolgozol magadon, s talán azt is látni már, hogy ez felfelé vezet. Drukkolok Neked továbbra is, így tovább a NAP felé!!!!

Szeretettel: Oldfiker

Holdsugar
#28083 Holdsugar hozzászólása: 2019.03.02. 03:01

Lehet, h hétfőn, max 1-2 hét múlva megyek áterhez és sztem most lesz idő megbeszélni, h mi legyen velem. Várjak kitartóan vagy vegyenek le, amíg labilis vagyok és ne kockáztassuk meg, h kezelés alatt legyen újra krízisállapotom.
Nem szeretnèk dönteni. Azt szeretnèm, h a pszichiáter döntsön. Már megmondtam neki, h nem tudom megítélni, h a májam vagy a lelkem van nagyobb bajban. Ezt a nem májbarát antipszichotikumra is értettem, nemcsak a kezelésre.

nora51
#28086 nora51 hozzászólása: 2019.03.04. 02:05

Nahát Holdsugár, minden elismerésem a tiéd, hogy tanulsz és sikeresen levizsgázol, ilyen bonyolult pszichés helyzetben. Ez aztán rendkívüli teljesítmény!
Bölcs gondolat, hogy az áter döntsön, mi legyen. Mert ebben a naptári évben valamikor sorra kerülsz, ez már a levegőben van.
Csak tudod nekem az az ötletem, hogy ha végre valahára megdobnak a gyogyóval, vagyis sorra kerülsz, azt el kell fogadni, a kezedben kell legyen a gyogyó, be kell tenni a fiókba és akkor elkezdeni szedni, amikor az áter azt mondja, hogy ámen. Na most ezt meg kéne beszélni a hepászunkkal is.,
De eleve kiszállni a várólistáról, az egy badarság. Mióta vársz már arra a gyogyóra, évek óta. Hát legfeljebb a gyogyó is fog rád várni valamennyit, ha történetesen épp akkor nem tanácsos elkezdeni a szedést.
Na mit szólsz az ötletemhez?
nora51

Holdsugar
#28090 Holdsugar hozzászólása: 2019.03.04. 18:29

Drága Nóra!
Ez egy nagyon jó ötlet. Még az is előrébb vinne, ha rossz kiindulási állapot esetén kaphatnèk 1-2 hét haladékot, hogy antipszichotikummal stabilizáljanak.
Orvosom nem volt hajlandó helyettem dönteni. Végül abban maradtunk, hogy várok tovább a gyszerre. Leadom oda a felhalmozott gyógyszerem. Azt is amit nem szedek és azt is amit szedek ill abból sem tartok majd otthon több hónapra elegendő adagot. Így krízisállapotban nem lesz mit túladagolni. Kapok majd egy feltételes beutalót. Az fog rajta állni, hogy az orvosommal abban állapodtunk meg, hogy önveszèlyeztető állapotban a ter. illetékes kórházat keresem meg. Így nem járhatok úgy, hogy suicid vagy egyéb önveszélyes késztetéssel elhajtanak, mondván szerezzek beutalót. Sajnos ez nem úgy megy, hogy pikk-pakk fogad az orvosom és beutal, a krízisállapotaim pedig nem megrendelésre érkeznek, nem feltétlen igazodnak a hetekkel előre egyeztetett ambulàns időpontjaimhoz. Orvosom szerint nem èn vagyok az egyetlen, akit súlyos állapotban ráztak le. Ezt így lehet kivédeni ill így biztonságban érzem majd magam.
A hepatológussal majd íratok egy igazolást, amin szerepel a gyszer neve és adagolása és megkérem, hogy írja rá, hogy egyéb gyszerek esetén az esetleges interakcióra figyelni kell. Így remélhetőleg a kórházban sem adnának ezzel ütköző gyszert.
Az antipszichóval leálltam, most nem szükséges szednem. Enyhültek a tünetek. A nyugtatót óvatosan, lassan csökkenthem. Eddig sem volt, most sincs meghatározott adagja. Sztem el is hagyhatom, ha tudom. Óvatosságra intett, nehogy kh legyen a vège. Tapasztalatom szerint az elhagyás, gyors csökkentés hatására könnyen válok labilissá a megvonási tünettől.
Üdv,
Holdsugár

nora51
#28091 nora51 hozzászólása: 2019.03.04. 23:47

Nekem vmi azt súgja, hogy ha eljő a pillanat és telefonál a hepászunk, hogy pl kedden menjél a gyógyszerért, akkor menni kell és átvenni. És szép nyugodtan eldönteni, hogy azonnal elkezdheted-e szedni, vagy kicsit várni kell ezért-azért. Örülök, hogy tetszik az ötlet.Havonta kell ám érte menni a 28napos adagért. Hótt pontosan érte mész! De ha egyszer elkezdted szedni, akkor sajna nincs megállás 12 hétig. Nincs olyan, hogy most 2 hét szünet, meg olyan sincs, hogy most nem veszem át az adagot, mert… Át kell mindig venni, mind a háromszor. De hogy mikor kezded el szedni, az csúszhat. Legközelebb beszéld meg hepászunkkal.
Remélem, az, hogy így bebiztosítod magad, az egy megnyugtató érzés!
Ja, most jut eszembe, vajon a Maviretet is 3X28 napig, azaz 12 hétig kell szedni???
Mindjárt megnézem a neten.
Üdv: nora51

Úgy látom, 16 hétig kell szedned. Ennek a 3.oldalán olvastam:

https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/2017/20170726138539/anx_138539_hu.pdf

Holdsugar
#28092 Holdsugar hozzászólása: 2019.03.05. 01:47

16 hetes kezelést kért az orvosom. A linkelt doksiban ez a korábban sikertelenül kezelteknek javasolt időtartam. Felette, az 1-es táblázatban 8 hetet írnak.
Az állapotom hullámzik, hetekig, néha hónapokig jobban vagyok majd kb ugyanennyi ideig rosszabbul. Késő ősz és a tél szokott nehezebb lenni. Nehéz kitalálni, h mikor várható 16 jó hét, de az már félsiker, ha jó állapotban kezdek.
A gyszerek leadásával elkerülhető, hogy az életemet ill egészsegemet súlyosan veszélyeztessem. Nem tartok itthon halálos adagot, de 1-2-3 napig sem szeretnék kómába lenni mert az alatt nem tudnám bevenni a Maviretet. A kezelés alatt max 1-1 heti adag gyszert fogok itthon tartani. Ez nem ütne ki túl hosszú időre (mivel mostanában baba adag gyszert adnak, ha egyáltalán kapok), kómához sem elég, de a májamnak ez sem tetszene. Más módszerrel még soha nem veszélyeztettem az életemet, közveszélys sosem volam. Így a kórház csak biztonsági vészterv, de nekem nagyon fontos. Már félek magamtól. 1 hónap alatt 2x adagoltam túl gyszert. Az írásbeli előtt 1 hétig voltam súlyos állapotban. Ekkor jelent meg a HANGOM és megkérdezte, hogy igényt tartok-e rá. 3 nap múlva mondtam igent és ezt követően romjaimból szedett össze. A szóbeli vizsga előtti és utáni napon nem sok hiányzott ahhoz, hogy ököllel verjem szét a tükröt, ekkor is a HANG avatkozott közbe. Kérès nélkül cselekedett. A konkrétumokat ismerve döntött úgy az orvosom, hogy a HANG maradhat, nekem nem árt és kutyának sem tűnik fel, de a kevert szakasszal kell valamit kezdeni.
Zártról nem engednének ki gyszert átvenni, nyílton sem engednèk, h ambulánsan lássanak el mert fekvő-járóbeteg átfedés miatt kapná a szlát. Nyílton viszont megszakíthatom a kezelést, jogom van távozni. Zárton is csak 72 órát lehetek bent bírói végzés hiányában. Egyszer voltam ott, 12 óra után az igazságügyi orvosszakértő engedett ki kérésemre. Nem volt jogszerű ott tartani, hiába erőltette az orvos. Hosszas nyílt osztályos tartózkodásnak egyébként sincs értelme, orvosom és terapom többet tud értem tenni.
Most is enyhe kevert szakaszban vagyok, de ez még tűrhető. Megnyugtató, h van itthon gyszer, ha újra felerősödne nem kell hetekig orvosra várnom, bármikor elkezdhetem.
Vicc, h kb 6-7 éve van bipolos ingadozásom, de mindenki mással magyarázta a tüneteket ill 1×1 orvos már gyanította…
Nehezen állt össze a kép, semmi nem tankönyvi módon zajlik nàlam.

Holdsugar
#28073 Holdsugar hozzászólása: 2019.02.28. 10:56

A gyszerrel kb 3 hét alatt 3 kg-t híztam, nagyon fel vagyok puffadva. Előhozta a falási roham a refluxot és egyik éjjel hánytam is. Sokat aludtam tőle. Cserébe mérsékelte a tüneteimet.

Hó elején volt a 2 írásbeli és a 2 interaktív (számítógépes) vizsga. Ekkor még várnom kellett az antipszichotikumra. Az írásbelikre a kevert állapottól félhülyén menten, nem tudott az orvosom lebeszélni a vizsgákról. Egy betegtárs is mondta, h félhülye nem egyenlő a tökhülyével, menjek vizsgázni. A héten voltak a szóbelik. Ezeknek mini adag gyszerrel, mérsékeltebb tünetekkel futottam neki.
Nem volt eredménytelen. 2 OKJ-s bizivel gazdagodtam, májusban küzdök majd a 3-ért.
Év végén szeretnék nyelvvizsgázni, diplomához már csak ez kell.
Ebben a szép napos időben, megszabadulva a vizsgák nyomasztó terhétől spontán lettem jobban.
Teszek egy próbát a gyszer elhagyásával, orvos is beleegyezett.
Végre optimistább vagyok, úgy érzem megérte ennyit kínlódni a tanulással (ez kevert szakaszban az ADHD-okra jellemző nehézségekkel + gondolazrohanással tényleg nagyon nehéz), energikusabb vagyok, Újra van kedvem és erőm kimozdulni, programokat (teaház, csoportos meditáció, gyógyfürdő, sok séta) tervezek.
Üdv,
Holdsugár

Holdsugar
#28023 Holdsugar hozzászólása: 2019.02.10. 23:55

Jó hír, hogy tartósan nem kell szednem, hipomániamentes állapotban elhagyható. Ha újra lesz hipomániás tünetem, újra szedni kell. Hízlaló gyszer elhagyásakor fogyni szoktam.

Holdsugar
#28016 Holdsugar hozzászólása: 2019.02.10. 21:35

A magas koleszterin ill. triglicerid érték és a zsírmáj kialakulása között van összefüggés?

A gyszer tájékoztatóján az áll:

Nagyon gyakori mellékhatás:
- testtömegnövekedés
és még sok más
Gyakori mellékhatás:
- fokozott étvágy
- koleszterin, triglicerid és vércukorszint emelkedése
- hepatikus aminotranszferázok (GPT, GOT) aktivitásának átmeneti tünetmentes emelkedése, általában a kezelés elején.
és még sok más…

Hatalmas étvágyam van. Ennek örülök, biztos, hogy fogok hizni, de nem szeretnék újra zsírmájat.
Korábban más antipszichotikumtól bő 1 év alatt kb. 20 kg-ot híztam, ennyit most nem szeretnék. 7,4-re elkedett az összkoleszterinszintem. Erre atorvastatin hatóanyagú gyógyszert kaptam mert diétával sem csökkent. Vajon hogy lehetne ezt elkerülni?

nora51
#28018 nora51 hozzászólása: 2019.02.10. 23:42

Ezt bizony csak orvos tudja megmondani.
Azt ajánlom, ha képes vagy rá, fussál vagy kocogj naponta!

Holdsugar
#28021 Holdsugar hozzászólása: 2019.02.10. 23:49

Addig is próbálok zsírszegényen étkezni. A depresszióra jó a sport, májnak is, azt viszont nem tudom, hogy a mániás tüneteket fokozhatja-e. Ami javasolt depressziónál, az tiltott maniánál. Az egyiknél min 10 óra (mánia), a másiknál max 8 óra (depresszió) alvás javasolt. Téli depressziónál néha részleges alvásmegvonast javasolnak. Kevert szakaszban még nem tudom, hogy mi javasolt és mi nem, de igyekszek kideríteni és mielőbb kikeveredni ebből.

nora51
#28020 nora51 hozzászólása: 2019.02.10. 23:46

Ó jaj, beütöttem a keresőbe hogy magas trigliceridszint, zsírmáj.
Hát nagyon is van összefüggés, olvasd:
https://bhc.hu/betegsegek/zsirmaj/

Holdsugar
#28022 Holdsugar hozzászólása: 2019.02.10. 23:52

Hoppá…és itt az alultápláltságot is említik. Gyanús, h a kórságos soványságom is közrejátszott ebben. Úgy látom, hogy itt is a középút az arany.

Holdsugar
#28000 Holdsugar hozzászólása: 2019.02.07. 20:33

Márciusban mind2 orvoshoz szeretnék menni és mindent letisztázni.
Remélem, h jól fog hatni a gyszer, amit választottam.

Holdsugar
#27983 Holdsugar hozzászólása: 2019.02.06. 21:31

A 27. helyre csoszogtam előre. Arról nem beszéltem az áterrel, hogy levegyenek v maradjak.

Holdsugar
#27972 Holdsugar hozzászólása: 2019.02.05. 23:29

Sziasztok!
Tegnap tudott fogadni a pszichiáter. Hepatológusomat még nem tudta elérni. Megerősítette a gyanúmat, a depresszió mellett mániás tünetem is van, azaz kevert szakaszban vagyok. Valószínűleg régóta, de csak az utóbbi hónapokban erősödött fel. Kb 2 éve 3 hétig volt a mostaninál erősebb. Olvasni/értelmezni sem tudtam, végül spontán enyhült. Mivel a mániás tünet nagyon zavar (főleg tanulásban, nagyon-nagyon megnehezíti) felírta azt a gyszert, amit ötletként felvetettem. A terápiás legkisebb adag felét. Azt mondta, hogy a májam miatt valszeg lassabban bomlik, így akár a terápiás legkisebb adagot is elérheti a vérszintje.
Amikor leáll a pörgés, el kell hagyni. Ha visszatér, újra kell kezelni.
A mániás tünetek kialakulását és a depresszió mélyülését hangulatstabilizálóval lehet megelőzni, de ezt a májam miatt nem engedi mert ez kockázatosabb az új, atípusos antipszichotikumnál.
Sajnos ennél is nagyon gyakori a hízás illetve a lipidszintek emelkedése. Gyakori a májenzimszintek átmeneti emelkedése is.
Nyugtatóról leszoktam, de a pörgés miatt pár hete újra kezdtem szedni, a semminél még az is jobb. Elviselhetőbbé teszi. Amíg nem áll le a pörgés, nyugtatóleállást nem javasol.
Sajnos vizsga előtt nem tudta felírni, így csak végigkínlódtam a tanulást…le akart beszélni róla az állapotom miatt, de mondtam, hogy ha megjelenek (akár sikerül, akár nem) egy tárgyból szóbelire elmehetek hó végén és résszakképesítés arra önmagában is kiadható. Ha nem mentem volna el, a szóbelit sem engedik. Ha a 4-ből valami sikerült, azt nem vesztem el, legközelebb abból már nem kell menni.
A halum nagyon felerősödött és fura helyzet állt elő: mélypontról ez húzott ki. Hangot is hallok és ez inkább alszemélyiség (multiplex) jellegű, nem skizó típusú.
Azt mondta, hogy a pszichotikus tünetek eredetét nem lehet meghatározni, mivel a szervi, pszichiátriai és személyiségbeli tényezők annyira keverednek. Egyik sem olyan súlyos, hogy egyértelmű legyen.
Ha igazolást kérek, diag helyett ezt a szöveges magyarazatot tudja adni.
Többféle halum van, valszeg nem ugyazon kórkép részeként. Skizofrénia nem, talán skizoaffektív (skizó +affektív, azaz a mostani kevert szakasz) diag adható lene. Előbbinél hosszabb távon személyiségbeli hanyatlás mindig van, a másiknál nem kritérium. Nálam nincs.
Mivel a haluk nem zavarnak, továbbra sem szükséges kezelni.
A meditációt, relaxációt nem ellenzi, ha a pörgés ellenére egyáltalán megy.
Mivel a depresszióm mindig mélyül télen, napsüteses napokon sétát javasol + erős fényű kislámpánál olvasást, azaz fényterápiát.
Tavasszal v nyár elején szokott a normalisnál valszeg vidámabb, energikusabb napjaim v heteim lenni. Évszakfüggő a hangulatzavarom, endogén része is van.

nora51
#27932 nora51 hozzászólása: 2019.01.24. 01:42

Hát ezt a hepász és az áter kell hogy egyeztessék egymással, nem?

A https://www.hep-druginteractions.org megbízható, hepászunk is ezt használja.

Holdsugar
#27934 Holdsugar hozzászólása: 2019.01.24. 02:20

Igen, nekik kellene, de nem tudom, hogy már beszéltek-e ill. mire jutottak.
Nem tudtam, hogy Ő is ezt használja, csak gyanítottam. Egyszer mobilon nézett utána a Frontinnak. Ezek szerint ezen az oldalon.
Leghamarabb jövő héten tud fogadni az áter és a gondolatrohanás miatt már FÉLHÜLYE vagyok és valszeg vizsgáig az is maradok. :-(. Jó esetben maradok. Rossz esetben a vizsgastressz fokozhatja minden tünetemet és nem szeretnék zárt osztályon raboskodni. A kevert állapotból mielőbb ki kéne keverednem, ezért nyomozok.

Holdsugar
#27935 Holdsugar hozzászólása: 2019.01.24. 16:45

Péterfy krízis osztályt is fontolgatom. Ott akkor tudom mondani, h ezt az oldalt nézzék.
116-123 (krízis lelkielsősegély) is azt mondta, h ha rosszabbul vagyok, ott próbálkozhatok. Nyílt osztályra ter. illetékes kh-ba beutaló kell, sajnos az nincs. Péterfy zártra beutaló nélkül is felvehetnek. Már van papírom skizóról, skizoaffektívről ill arról is h ilyenem nincs és sosem volt. (eddig össze-vissza diagoltak). Mailem van kevert állapotról. Suicid késztetést pedig elmondom. Sztem ezzel már van ok felvételre.
Legutóbb ott leráztak, nem hitték el h haluzok, dokumentumom sem volt erről, ezért szereztem be ezeket az igazolásokat, h még egyszer ne járjak így.
Thalassa Ház zárójelentéséről lemaradt a diag, nem hitték el, h ott szóban skizót mondtak (bordert kizárták). Kértem új zárójelentést. Azon már van diag.

boldogbordi
#27929 boldogbordi hozzászólása: 2019.01.23. 21:51

Szia, szerintem erről a kérdésről is érdemes lenne egyeztetni nem ?

Holdsugar
#27930 Holdsugar hozzászólása: 2019.01.23. 22:03

Szia,
Jó lenne ha egyeztetnének. Márciusban megyek hepatológushoz kontrollra, akkor tudom megkérdezni. A gyszer nem várhat addig…

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

 

Várószoba.hu
Email: varoszoba.hu@gmail.com

Médiapartner: Akadémiai Kiadó Zrt.

 

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala.

precognox

Close
Close