Segítsen valaki, vagy ez a normál mellékhatás?

Téma címkék:
2013.02.20. 11:17

Sziasztok !

Korabban írtam, hogy én  mint  mentőtiszt, egy helyszíni szülés , és nagy utóvérzés kapcsán kaptam el a virust .

Decemberben mivel év vége volt a PCR nem tudtak megcsinalni csak majusra, akkor 2 hónapot vartunk a bizottsag engedélyére, és most ott tartunk, hogy a 6. hónapban vagyok az injekciókkal. A 3. havi PCR pénz  hianyaban meg  mindíg nem készült el, amitől függ a kezelés tovabbi sorsa. 1 hónapig a gyártó cég 50 penbe állítólag gyártási hiba miatt 120 mikoegyseg helyett 80 volt benne, a rószaszín penben, én ebbe is beleestem.

Egy hónapja jöttek a neurológiai tünetek,  és most  már tegnap a kollegak voltak kinn mert kötözködtem, törtem, zuztam, és tudom  hogy ez nem én vagyok…..iszonyatos dolgokat  élek át, az öngyilkossag hataran voltam, egy órán át  beszélt velem a mentőorvos, és kaptam sok nyugtatót.

És nincs eredményem….nem bírom ezt végigcsinalni, a párom elmenekült  itthonról, nem érti mi zajlik bennem, habar olvasott róla, de szerinte ennyire nem lehet durva a mellékhatás.

A teljes reménytelenségben állok.

És arról nem beszélve hogy a munkamban akadályozva vagyok, nem ismerik el munkahelyi balesetnek…..

Ezek a tünetek csak nálam ekkora mértékűek, meddig  lesz ez, tudom furcsa, hogy én  mint  mentőtiszt  kérdezem, de ennyire nem tanultam róla.

Talán meg szeretnek halni azt érzem, lassan feladom.

Annyi életet mentettem, de a magamét nem tudom megmenteni…..

nora51
#11006 nora51 hozzászólása: 2013.02.20. 22:31

Kedves Mentő-Junior! A súlyos depresszió, esetleges agresszív viselkedés, öngyilkossági hajlam, sőt sajnos egyes esetekben öngyilkosság, ez mind mellékhatás! Elejét kell venni! Nem olvastad el az interferon és a ribavirin tájékoztató papírján az esetleges mellékhatásokat? Ezek a szimptómák mind ott állnak, méghozzá BEKERETEZVE! Éppen azért, hogy aki ilyen jeleket észrevesz magán, az nagyon komolyan forduljon sürgősen az orvosához. Nem szabad megvárni, míg már az öngyilkosság jut az eszünkbe! Tudd, hogy az én hepatológusom azt mondta, hogy ilyenkor a pszichiáternek meg kell mondani, hogy milyen kezelést kapunk, és kérjük meg, hogy serobran típusú gyógyszert írjon fel, mert a hepat.c.elleni  kezeléssel együtt csak azt szabad szedni!!!Mondd el párodnak, hogy ez átmeneti, ez most nem te vagy igazán, de ha vége lesz a kezelésnek, minden mellékhatás elmúlik, és újra a régi önmagad leszel! Hidd el, én ismerem ezt. Más:ha nem ismerik el, hogy munkahelyi baleset volt, bizony ügyvédet kell fogadnod! Ebbe nem nyugodhatsz bele, bízd csak az ügyvédre!!! Elintézi neked a perköltség alóli felmentést is, ha elvesztenétek a pert, de szerintem megnyered. Ha szükséged van ügyvédre, ajánlhatok is. norajako@gmail.com  e-mailcímre írjál, és elküldöm neked! Fő, hogy ne veszítsd el a fejed, előtted az élet! Igen, az eredmény késik, én legutóbb fél évet vártam rá, míg a hepatológusomhoz megérkezett a klinikára, a szfehérvári laborból!!!Megjegyzem, a Bp.VIII.kerületi PentaCor Laboratórium 31.900 Ft-ért megcsinálja a PCR-t, két héten belül elküldik az eredményt e-mailben, postán, vagy személyesen átadják. Ezt csak azért írom, hogy -bár drága-  de ilyen is van, Orvosi beutaló nélkül leveszik a vért.A neten rajta vannak. ——Ne keseredj el, mert ha a kezelés eredménytelen, van másik! Én kettőn már túl vagyok, de úgylátszik a harmadiktól fogok meggyógyulni, arra várok. Nagyon együtt érzek veled, mert tudom, mit élsz át. Mi mind tudjuk! Egy nagy frászt kell neked meghalni!  Pont ugyanezt éreztem én is,és lám, tök jó már a kedvem, ismét én magam vagyok, mióta nincs kezelés. Majd a következő megint pocsék lesz, aztán az is elmúlik, s újra a régi leszek. Én már tudom! Kérlek, higgy nekem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minden jót neked, veled vagyunk! Szeretettel:egy tapasztalt hepás:

nora51

 

 

#11005 klmaan hozzászólása: 2013.02.20. 22:02

Szia Junioromsz80!

Nagyon  nehéz pillanatokat élsz át, de ez belefér-sajnos! Azért írom mindig az újaknak, hogy előre nem kell pánikolni, mert annyira eltérőek lehetnek a mellékhatások, hogy NAGYON!.Egy kis érzelmi ingadozást szinte mindenki érez, de ez szélsőséges is lehet! Az nagyon szomorú, hogy a Társad nem áll úgy melletted, ahogy kellene!

Talán ez is rátesz egy nagy “lapáttal”! Mindenképpen kell Neked orvosi segítség, és pihenés! Ne törődj semmivel, csak a saját jóléteddel!!!!! Nagyon sokan végig táppénzen vészeltük át. Te már eddig is egy hős Vagy, aki 6 hónapot csináltál végig munkában. Főleg, ilyen nagyon-nagyon felelősségteljes munka mellet csinálni ezt a kezelést, az “nem semmi”! Legyél büszke Magadra, hogy eddig így bírtad!Én egyszer sem! Én végig táppénzen voltam. A 3. kezelés alatt annyit ordítoztam a Gyerekeimmel, amennyit a 30 év alatt összesen sem, pedig csak Rájuk számíthattam!

Nagyon kérlek, hogy ezeket az üzeneteket mutassad meg a Párodnak, Családodnak, Munkatársaidnak, Főnöködnek! Nincs semmi más bajod, “csak ” kezelésen Vagy! Lejár, és vissza áll majd a REND! Ez így lesz, s ezt kell hinned!

Nem akarom ezt tovább ragozni. Magánban még szeretnék mesélni mást is, ami talán megnyugtatna!

dolgozznet@gmail.com, vagy 06-20-511-7072.

A PCR vizsgálat! Szerintem, éppen itt egy olyan eset, ami talán az OEP”érdeklődését” is felkelthetné! Tedd meg a többiek és persze, a saját érdekedben is, hogy írsz egy felháborodott levelet, és “kikéred magadnak”, hogy ilyen állapotban, akár egy nappal is tovább kezelnek, mint kell, ha netalán-tán pozitív maradnál. S egyáltalán, milyen jogon tartanak Téged a bizonytalanságban? Ezt már többször kértük a Sorstársaktól, a VIMOR vezetősége is javasolja, hogy írjanak a hosszú PCR vizsgálati idő miatt az OEP-be a betegek. Egyszerűen, le kell írni azt amit itt nekünk elmeséltél. Adjad fel “tértivényesen”, mert így kapsz visszajelzést, és iktatni kell nekik. Én elsírtam magamat leveled olvastán. A szombati VIMOR összejövetelen is megmondta a Dr-nő, hogy végjük az érdekünket! Ez így van! Ha résen vagyunk, akkor talán nem tudnak velünk kibabrálni, vagy kevésbé!

Nekem egyre kisebb az illuzióm-sajnos!

Ezért, mi fogjunk össze! Csodálatos ötlet volt ez a várószoba honlap!

Nagyon várom a jelentkezésedet, hogy megbeszéljük a továbbiakat!

Üdv Nektek!

Neked Junioromsz80 meg sokszorosan üdv! Erőt és kitartást kivánok szeretettel:Klmáan-Klári

#11004 gyogyult_hcvs hozzászólása: 2013.02.20. 19:36

Szia Junioromsz80!

Rossz laboreredmények alapján is előfordul, hogy csökkentik az injekció dózisát de ettől még van esély a gyógyulásra. Sajnos a laboreredményre nagyon sokat kellett várni, ami miatt sokszor elbizonytalanodik a beteg. Érzelmi hullámvölgy esetén nekem egy kiadós séta sokat segített. A kezelés felén túl vagy, ne add fel mert sikerülhet. Címem: gyogyult.hcvs@gmail.com

Üdv: a gyógyult hcvs

#11003 leander hozzászólása: 2013.02.20. 19:35

Kedves Juniorom80

Hidd el megtudod csinálni ,gondolj arra mikor a Te önuralmadra volt szükség a betegek megmentésekor.Képes voltál minden helyzetben a legjobb megoldást megtalálni.Rohadt nehéz ,tudom,de van esély a meggyógyuláshoz.A párod olvasson bele egy-két hcv-s fórumba.Ajánlani tudom az nlcafe-t.,a kb 2006-tól 2010ig.Nagyon sok mellékhatásról és megoldásról kaphattók információt.

Kitartás,vigyázz magadra.

Leander

anamary
#11002 anamary hozzászólása: 2013.02.20. 16:11

Üdvözöllek kedves junioromsz 80! Sajnos ilyen mellékhatás nálam is előfordult.Én akkor a nevemet sem tudtam megmondani,azt sam hol lakom,vagy éppen melyik kórházban vagyok.Nálam akkor  le is állították akkor a kezelést. Ha bővebben szeretnél beszélgetni a kezelésről hívhatsz ezen a számon 06/30-746-1914.Az öngyilkosság pedig eszedbe se jusson! Kitartást és sikeres gyógyulást kívánok Neked éspersze mindenkinek Üdvözlettel: anamary

#11001 kanyikagnes hozzászólása: 2013.02.20. 15:42

Kedves Junioromsz80

Én 1 évig csináltam a kezelést,3 hónap múlva negatív lett az eredmény,kegyetlenül nehéz volt,de csináltam.A mellékhatások nálam is ezek voltak,kórházba kerültem,és kaptam gyógyszert,melyet a kezelés végéig kellett szedni.De jól voltam tőle.Nem adhatod fel,meg látod minden rendbe jön.Nálam is ki készült a párom és a fiam de a kórház útán rendbe jött minden.Szeretnék segiteni ha kell orvost is tudok ajánlani.

Ági

 

#11000 keljfeljancsi hozzászólása: 2013.02.20. 15:35

Kedves junioromsz80!

Nem szabad feladni,pont Neked nem,aki annyi életet megmentettél,arra gondolj,meggyógyulsz és mennyi életet megmenthetsz még! Ezek a pszichés tünetek a kezelés mellékhatásai.Ne szégyellj segítséget kérni, keress fel pszichiátert,nekem segített.Párom ugyan nem volt,aki elmenekülhetett volna,egyedül kellett megkűzdenem önmagammal. Sikerült! Ráadásul még jó pár mellékhatást összeszedtem,köztük egész életre szólókat is. Mégis reménykedve várom az új, 3-as kezelést,súlyosabb mellékhatásokkal. A víruseredmény miatt pedig ne aggódj,addig is javul a májad,amig kapod a szurikat. Ezt a dokim mondta,lélekbúvárhoz is Ő küldött.Nekem a 24.heti eredményem 20 hét után jött meg,igaz,nem lett negatív,le is állították a kezelésem a 44. héten.Kívánom,hogy sikeres legyen a kezelésed!

Üdvözlettel: Éva (keljfeljancsi)

#10999 kanyikagnes hozzászólása: 2013.02.20. 15:34

Kedves Mentőtiszt!Nagyon szeretnék segiteni Önnek,én most vagyok túl a kezelésen

úgyan ezek voltak a mellékhatások ,de tudtak segiteni,és végig tudtam csinálni a kezelést.A számom 06-20-989-62-01 Ági

Nekem is segitettek a betegtársak én is szeretnék segiteni

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close