HEPAC

Téma címkék:
2013.03.20. 14:55

Üdv mindenkinek! Először is mindenkinek őszinte részvétem, hogy meg lett ajándékozva ezzel a csodálatos hepac.-vel. Én jelen esetben szülés útján kaptam, császárral szültem  és mivel az orvosok nem voltak a helyzet magaslatán, megjegyzem fogadott orvosom volt. Rengeteg vért veszítettem és kaptam is. Plusz bonuszként az egészséges kisfiam mellé 2009 ben. Túl vagyok már az első interferon kezelésen, de az sikertelennek minősült. Úgyhogy most belevágtam a 2. kezelésbe.  A mellékhatásokat már meg sem merem említeni, mert szinte minden, ami le van írva, nálam előjött. Most tartok a 3. szurinál.

Meg szeretném kérdezni, hogy van-e közületek olyan, akinek ez a második kezelés fulladásos rohamokat okoz. Nálam sajnos minden nap, mellesleg asztmás is vagyok, de ezek nem asztma jellegű fulladások. Azt mondta a kezelőorvosom, hogy vagy felfüggesztem a kezelést vagy végig csinálom. Nem adhatnak állandóan vénás injekciót. A többi mellékhatás sem semmi, de ez a többihez képest elég kellemetlen, egész nap fulladni… Kérem szépen, hogy akinek hasonló tünetei vannak, és tud rá valami megoldást segítsen! Köszönöm szépen.

Kitartás MINDENKINEK!

 

#11666 orsy hozzászólása: 2013.03.23. 15:57

Sziasztok!

Köszönöm szépen, hogy megosztottátok velem a tapasztalataitokat, nagyon sokat segítettetek ezzel nekem! Most már kezd enyhülni  a fulladás, de nagyon gyenge vagyok, örülök, ha lakáson belül el vagyok. Néha megszédülök, vagy össze is szoktam esni. Nagyon hamar elfáradok, nem is tudok semmit sem csinálni.

Remélem, hogy ti azért jobban bírjátok! Köhögésre szedem a sinecodot, az nagyon jó! Nagyon sokat alszom, mint akit agyonütöttek:))))))

Kitartás MINDENKINEK!

Üdv

Orsy

#11665 panzer1 hozzászólása: 2013.03.21. 21:30

Üdvözlet a sorstársaknak!A Hemoglobin,ami a az oxigénszállításhoz kell a kezelések során leeshet és akár életbeléptetheti a stop-szabályt is.Nálam is a második kezelésnél a légzés súlyosabb volt és-ha nem is fulladásos rohamokat-,de nehéz légvételt hozott.Egyre nehezebben vettem a levegőt.Megnéztem ezekután visszmenőleg 13 évre és azt láttam,hogy a hemoglobin  érték a májbetegség előrehaladtával egyre kevesebb és a kezeléseim alkalmával még fel is gyorsult.Amit még észrevettem,hogy a vérlemezkék száma is folyamatosan csökken(ez okozza nyilván a vérzékenységet,amit nap,mint nap tapasztalok).Ezért,mivel a nem reagáló kezelések természetesen mellékhatásokat is okoznak,az orvos(jobb esetben a beteggel együtt) mérlegelte az újabb,már tudott eredményű kezelést.Az a kérdés állt fenn,hogy bár tudjuk,hogy nem gyógyul meg a beteg,de a kezelés ismétlése még mindig előnyösebb,mint annak az elmaradása.Nyilván olyan betegeknél ez nem ajánlható,akinek súlyos mellékhatásokat okoz(magyarul nagyobb kárt okoz,mint hasznot).Eddig ez egy gyakorlat volt.Idáig!Viszont megjelentek az áttörést jelentő új gyógyszerek,melyek hatása összehasonlíthatatlanul nagyobb a régi gyógyszereknél.Sőt!Várható még jobb  kezelés és gyógyszer is(nyilván még drágább).A Hepás orvosok ezentúl kevésbé fogják azt érezni,hogy kisérik a beteget a sírjukhoz.

#11664 Andris hozzászólása: 2013.03.21. 18:38

Orsy!!! Igazán örülök, ha nem atszma ,de én magam részéről már inkább a szívre gondolok,mert hasonlót érzek, már volt ilyen lépcsözéstől. Az orvos szerint az Interferon hatása. Mivel már tapasztaltam ez valószínűbb.Volt jóndulatú nyirokbetegségem is pár éve amely neve Sarcodiozis,az is fulladás érzéssel jár,mert a hörgőkapukat nyomják a megnagyobbodott nyirokcsomók.HA ez előjön, akkor abba is hagyathatják a kezelést. A mérgezéses fulladást-máj-is van emlékem, az olyan mint az asztmás rohamkor.De az orvos az Interferon mondja.Kérj EKG vizsgálatot feltétlenül.és PIHENÉS Stressz mentesség!

Jobbulást valamennyiötöknek!

#11663 gyogyult_hcvs hozzászólása: 2013.03.21. 16:23

Szia Orsy!

HCV fertőzött betegek ügyeivel foglalkozó ügyvéd:

http://www.dr-horvath.hu/main.html

Egy előadáson találkoztam vele, többet nem tudok róla.

Üdv: a gyógyult hcvs

#11662 orsy hozzászólása: 2013.03.21. 08:52

Sziasztok!

Köszi Leander!:) Andris a pihenés nekem is nagyon sokat segít. Ott tartok, hogy egyedül nem megyek sehova, mert befulladok utközbe, szédülök, olyankor le kell ülnöm egy picit.

Ennél a második kezelésénél álandóan csak alszom, mert nagyon megvisel, és fulladok Természetesen a többi mellékhatás sem marad el!:)  Muszáj mindenkinek megszabadlni ettől a vacaktól.:)

Üdv

Orsy

#11661 leander hozzászólása: 2013.03.21. 08:01

Szia

Ügyvéddel kapcsolatban nézz körűl a VIMOR oldalán,rémlik,hogy van egy hcv-re szakosodott.

Leander

#11660 orsy hozzászólása: 2013.03.21. 07:29

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm szépen a segítő szavait!:) Szteroid hatású gyógyszereket nem szedhetek, mert az interferon ellen dolgozik. Mivel ezek a fulladásos rohamok nem asztham jellegűek, a tüdőm rendben, ezért valahogy végíg kell csinálni. Kicsit kellemetlen plusz még, amikor összeesem stb. Itt is van stop szabály a 12. hétnél.

Az első interferon kezelésem  1 éves volt. Nem is akarták adni a másodikat, mivel úgy gondolta a kezelőorvosom, hogy minek, jó, nem?)  Nem azért dolgoznak, hogy a beteg meggyógyuljon., kérdezem?:) Tisztelet a kivételnek, vannak rendes orvosok is. Féléves kezeéslnél negatív lettem, de utánana visszajött.  Itt a másik helyen az orvos azt mondja, hogy kinek ez, kinek az használ. Reménykedem, abból baj nem lehet.

Apropó nem tudtok valami jó ügyvédet ajánlani? Volt egy ügyvédem, de 1 év után vissaadta az ügyet, hogy bocsi, de neki nem biztos, hogy megéri.

Vigyázzatok magatokra! KITARTÁS!!!!!!

museto
#11659 museto hozzászólása: 2013.03.20. 20:25

Szia Orsy!

Most jöttem rá, hogy én is érintett lehetek, igaz csak enyhébb formában. Gyermekkoromban én is asztmában szenvedtem és a dunántúli hegyvidéki lakhelyemről jópár hónapot Soltvadkerten, édesanyám barátnőjénél kellett töltenem az alföldön. Ma végre jó idő volt, kint voltam a kertben és tüsténkedés közben néha elfogyott a levegőm… Az utóbbi napokban erős, fullasztó köhögés is rám jön. Lehet hogy ez az amit leírtál? Olyan érzetem van köhögés közben, mint amikor letüdőztem valami folyadékot és utána majd megfullad az ember. Most egy kicsit berinyáltam, mert  F4-es a FibroScan vizsgálati eredményem (50,6 KPa) és nagyon nem szeretném ha beugrana a stoppszabály mert az nagyon megrövdíthetné az életemet (minden elvesztegetett év évente 7 hónappal rövidíti meg az F4-esek életét). Van gondom, nem mondom…

Museto

#11658 klmaan hozzászólása: 2013.03.20. 19:35

Szia Orsy!

Szia Sorstárs! Nagyon jó, hogy ránk találtál! Köszöntünk szeretettel! Bátran kérdezzél, panaszkodjál, meséljél, Itt értve leszel.

Teljesen árérzem a helyzetedet. Én is fulladtam mindegyikkel az elején, kb 2-3 hónapig. Az tényleg nagyon borzalmas! Én emésztősegítő gyógyszert használtam, ami átmenetileg segített. Arra jöttem rá, hogy ez puffadástól lehet. Felnyomódik a rekeszizom. Próbáljad meg puffadásgátlót enni, talán segít. Esetleg az is, hogy semmi olyant nem eszel, ami puffadást eredményezhet.Én egy nyaralást ott hagytam, mert azt hittem, hogy tüdőgyulladásom van. Elmentem még légzésfunkció vizsgálatra is, de nem volt a tüdővel gond, miközben nem tudtam mélyre venni a levegőt, és tényleg azt hittem, hogy megfulladok. Mondtam az orvosomnak, ő meg kijelentette, hogy ő aszmás, ő tudja mi az fulladni, maga nem fullad, Jó, mi? Aztán ezt is magamnak kellett megoldani.Reméljük, Neked is elmúlik az első hetek után! Próbáljad meg, amit írtam, Hátha csökken Neked is!Szívesen válaszolok a magánon is, ha gondolod, esetleg telefonozhatunk is. dolgozznet@gmail.com

Üdv szeretettel: Klári-klmáan

#11657 Andris hozzászólása: 2013.03.20. 19:10

Kedves Orsy!

Kedves Sorstársam!

Jó,ha tartjuk egymásban a reményt,mindenkinek más a legnehezebb.Neked az Aszthma miatt ezen a területen intenzívebbek atüneteid,de az interferonnak ez az egyik várható mellékhatása.Nekem terhelésre jelentkezik és atszmával kezelt vagyok,bár most a bronhitis ami előjön inkább.

Szakorvossal kellene konzultálnod és a kezelővel, hogy mit szehetsz.Szeroidot ?

Nekem a pihenés válik be mindig.Megállni,ha hazaérsz lefeküdni kicsit.

Kitartás, én a második hónapot kezdem,bízz magadban.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close