megint lent

Téma címkék:
2017.06.29. 12:33

haliho mindenkinek! Jól eltüntem 4 évre. Követtelek benneteket de nehéz rávenni magam az írásra. 4 éve a thalassa házas történeteimet írtam. Azóta végig csináltam újabb 6 hónapot. néha jól vagyok,de az utóbbi időben semmi nem megy. borderline szindróma alkalmazkodási nehézségek, pánikszindróma, schizoaffektív zavar depresszív tipus. párommal 13 éve vagyyyyyyyyunk eggyütt de most már betelt nála a pohár. képtelen vagyok elmenni dolgozni, nehezemre esik a háztartás vezetése és a szexuális életem nulla. Napi szinten kapom az ívet szedd össze magad ,lelépek mondja ő.igaza van forditott esetben biztos én is besokalnék. Ti nem küzdötök a párkapcsolatban,? Van valakinek szexuális gondja?Nagyon szeretem de eltünt a nemi vágy.az orvosom szerint ennyi és ilyen gyógyszerek mellett csökken a nemi vágy. Szeretnék megfelelni a páromnak de nem tudok. Szerintetek mit tegyek?

Üdv,almodozo

EN-ek
#25137 EN-ek hozzászólása: 2017.06.29. 17:17

#25135 almodozo76

HAHA! hátte n v normális waz-e!
ettől még 1 LÓ is rövidúton +murdáLÓdna – h úgy mongyam, n h te!! :) te mindent észnélkül BEkapsz, a mita órod elé raknak?? ;) – - -
temeg HOVA raktad aszta! cép kiss versikédet, másik cerelmem? MÁMEG INT NYUSZI v?? :P

#25139 almodozo76 hozzászólása: 2017.06.30. 05:41

haliho! Próbáltam letenni többször is a gyógyszereket,de mindig zártosztály lett belőle.Visszajöttek a haluk meg minden.Az a baj hogy a reggeli elindulás a para. ha már bent vagyok a munkahelyen végig szenvedem,de csütörtökre kicsinál. állandó táppénz. már szégyenlem

EN-ek
#25142 EN-ek hozzászólása: 2017.06.30. 22:07

reggel? meg Lindulás?? :O

szegény te! ÉN ojanko szoktam a MÁSIK oldalamra fordulni, s édesen tovább húznia LÓbőrt… ;)

(aztán majd Ldöntöm h délben FEL-e kelek -HA úri kedvem úgytaccsa- vagy csak hónap ste:)

#25133 ember hozzászólása: 2017.06.29. 15:46

Almodozó, én 8 éve vagyok párkapcsolatban. Milyen gyógyszert szedsz? Nem lehet, hogy váltani kéne? Bár szerintem nincs olyan gyógyszer, ami ne hatna negatívan a nemi életre, legalábbis ilyenről még nem hallottam. Viszont van olyan gyógyszer, ami segít abban, hogy el tudd végezni a legalább a napi teendőket, vagy legalább ad egy kis életkedvet!
Én sem tudok dolgozni, a főiskoláról is elküldtek, ezért nálunk is megy párommal az örökös vita, amiért “itthon tespedek”. Rettentően fáj, hogy amit viszont csinálok (takarítok, főzök, bevásárolok stb.) azt semmibe veszi. Az fáj a legjobban, hogy a szexuális életünk sem működik. Mióta nem szedek gyógyszereket én szeretnék összebújni vele. Kiöltözöm csinosan és “csinálok dolgokat” de ő folyton “fáradt, fáj a feje, majd máskor, öt percre hagyjam békén stb”. Gondolom van valakije, ami nem érdekelne, ha ez nem menne a kapcsolatunk rovására. Csak sajnos így nekem minden vágyam, (szociális és párkapcsolati egyaránt) kielégítetlen marad.
Párom is fenyegetőzik azzal, hogy lelép, nem bírja velem, mert én egy “vesztes” vagyok. Megértem őt, nehéz lehet velem együttélni. Néha nem is értem, miért nem hagyott már faképnél, de valamiért mégis mindig továbblépünk a veszekedéseken, verekedéseken. Nem tudom, hol lesz ennek a vége, és mi lesz ennek a vége, próbálok nyelni és próbálok hódítani és túlélni, amíg együtt vagyunk.

#25135 almodozo76 hozzászólása: 2017.06.29. 16:19

Szia! seroquelxr 300-as mapi 4,sertralin sandoz 100 -as 1 ,brintellix 10mg. 1 ,invega 6 mg 1,depakin 300-as napi 3, rivotril 2 m 1
Sajna külön külön is kemények de igy aztán tényleg lehet közük a libido csökkenésemhez.
6 évbe telt mire összejött ez a kombináció, amivel ugy ahogy el galoppirozok. A párom keményen le szokott cseszni,szerinte velem csak igy lehet beszélni,de én valaminel kiméletesebb beszélgetést szeretnék mert az ő stilusa még lejjebb taszit

#25136 ember hozzászólása: 2017.06.29. 16:31

Igen, ezek tényleg nagyon kemény gyógyszerek, így nem csodálom, ha nincs kedved (vagy inkább energiád) semmihez.
Sajnálom, hogy a párod így viselkedik veled. Senki nem lesz attól több, hogy “lecseszik” vagy bántják. Ebben nincs semmi, ami építő, csak rombol és sosem fogsz tudni meggyógyulni. Nem akarok butaságot tanácsolni, de ha az orvosod elmagyarázná a párodnak, hogy ezzel nem tesz jót, nem változna egy kicsit a hozzáállása? Talán ha te mondod, azt nem hiszi el, mert amikor lecsesz, akkor azonnali reakcióhoz jut és azt hiszi, csak védekezel/hárítasz/magyarázkodsz, amikor azt kéred, hogy ne beszéljen veled így. A finomabb hangnem csak később ér célhoz, hosszú távon javít a hangulatodon, ami segíti a gyógyulást, és nem olyan látványos a számára, mint a lecseszés.
Szerintem ez a borderlineosok átka, egyszerűen mindig beleszaladunk olyan kapcsolatokba, ahol megaláznak, semmibe néznek minket. Talán nem is a mi hibánk, egyszerűen csak mások kihasználják a sebezhetőségünket. A Te helyzeted meg tényleg nagyon borzasztó, ennyi gyógyszerrel szerintem lehetetlen élni. :(

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close