4 nap után

Téma címkék:
2014.06.02. 17:40

Kedves fórumozók!

Már 4 nap letelt a háromas kezelésből!

Eddig örömmel jelenthetem, hogy egy injekció valamint 8 rebetol és 12 incivo bevétele után

semmi mellékhatás nem jelentkezett! Ma reggel bementem dolgozni, szerencsére könnyebb munkák vannak mostanában, de ezek is sok mozgást igényelnek. Nem szeretnék sok táppénzt, mivel amúgy sem keresek túl sokat!

Remélem, marad ez az állapot. Ha nem marad akkor muszáj lesz szabadságra vagy betegállományba menni!

Üdvözlettel lez53

gaboca
#18331 gaboca hozzászólása: 2014.06.18. 11:12

Én is elkezdtem, injekció, meg rebetron. A harmadikat 7.- én adják oda. Eddig nem sok új van, az izmaim elötte is fájtak, hamar fáradtam. Mindegy 3 kezelést kibirtam a 4.-ik sem fog megölni. Szerencsére ezen kívül csak egy kis szívritmus zavarom van, de azt gyógyszerrel megoldották. Sokat kell enni, és feliratni ételkiegészitőt a körzetistől, ha nincs étvágyatok. Azóta mindig éhes vagyok. HÍztam is. Kitartás… mondta a papagály a macska szájában. Gyógyüljatok meg.

museto
#18332 museto hozzászólása: 2014.06.18. 11:32

Szia Gabóca!

Ezek szerint Te is Telás leszel? Szívritmus zavar az nálam is van, meg az alacsony trombocita szám miatt Dicinone nevű szert is kapok, még szerencse, hogy a Boci mellett ezek szedhetők. Museto

#18279 Dorina hozzászólása: 2014.06.06. 09:33

Kedves Lez!

Ez nagyon jó hír! Szorítok neked, hogy továbbra is ilyen jól viseld a dolgot. Itt is 4 hét múlva van az első vizsgálat? Majd várjuk a híreket!

 

Üdvözöl:

 

Dorina

lez53
#18278 lez53 hozzászólása: 2014.06.04. 03:43

Gyula és bolondos! Köszönöm nektek is! Most pedig irány a munka, mert még van erőm!

 

lez53

bolondos60
#18277 bolondos60 hozzászólása: 2014.06.03. 19:50

Grat lez53!

És a kevés mellékhatás legyen veled

Üdv: bolondos60

#18276 GYULA66 hozzászólása: 2014.06.03. 17:47

CSAK IGY TOVÁBB VELED VAGYUNK !!!!!!!!!!!!

lez53
#18275 lez53 hozzászólása: 2014.06.03. 15:23

Kedves Johanna! Köszönöm!

ungarjohanna
#18274 ungarjohanna hozzászólása: 2014.06.03. 09:48

Jól van Lez53 csak így tovább! Veled vagyunk és pozítív energiát küldünk.Mindig számolj be az állapotodról.Előttem még hosszu ut áll és erőt kell merítenem a sorstársaim leírásából is.

Erőt és kitartást! Johanna

lez53
#18273 lez53 hozzászólása: 2014.06.03. 03:46

nora1 és Engram ! Köszönöm a biztatást, meg is fogok tenni mindent!

lez53

nora51
#18272 nora51 hozzászólása: 2014.06.02. 22:14

Bár maradna ez így, de mi már tudjuk Engrammal, hogy később mennyire le tud az ember pukkanni… Majd megérzed úgyis, mikor nem bírod tovább, én is azt mondom. Nagy kár, hogy nincs ülőmunka a te szakmádban…Sok-sok folyadékot igyál, nem baj ha folyton WC-re kell szaladgálni.

Minden jót neked lez, Veled vagyunk!!!!

nora51

#18271 Engram hozzászólása: 2014.06.02. 19:50

Szervusz Lez53!

Nyugodtan dolgozz még két-három hetet. Megérzed majd mikortól hagy el az erőd! :) Az első időszakban én is bejártam, csak később mentem betegállományba. Ezt sajnos nem fogod megúszni, de a három hónap leteltével megint jön egy kis jobb időszak. A negyedik hónap után ha úgy gondolod vissza mehetsz dolgozni, bár én úgy vettem észre, hogy nagyon lassan regenerálódtam.

Minden esetre hinned kell a kezelésben, és pontosan szedni a gyógyszert a megfelelő zsiradékkal! Meg fogsz gyógyulni! Gondolj mindig erre, és tegyél meg mindent ennek érdekében. Megéri!

Kitartást kívánok Neked!

Engram

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close