Újra tombol a pánikom ezerrel!!

Téma címkék:
2014.06.29. 18:00

Írtam már erre az oldalra,2011-ben akkor is tombolt rajtam ezerrel a “hülyeségem”,én így hívom a rohamaimat.

Pár hete úgy döntöttem hogy végre leteszem a xanaxot,és óvatosan elkezdtem csökkenteni a reggeli adagot,mivel akkor szedtem a legtöbbet.Sikerült is egy egész 0,25-öst le tenem.Három héttel ezelőttig minden jól ment.Akkor hányinger kapott el hasmenéssel,de másnapra jobban lettem.Múlt héten viszont nagyon rám jött,be kellett vennem nyugtatót,amit nagyon végső esetben teszek meg,ha már tényleg nem bírom magamtól leküzdeni.A héten csütörtökön kezdődött megint a szívemet érzem hogy túlver,és persze mikor megmérem mindig 90 felett van a pulzusom.Van szívritmus zavarom amire eddig Betalocot szedtem,de csak felet mert a vérnyomásomat nagyon levitte ha többet vettem volna be belőle.Csütörtök óta naponta többször rám jön,és teljesen kész vagyok már,fáradtnak,gyengének érzem magam.És elkeseredem hogy megint Ő győzött.De leginkább az bánt hogy szedem a gyógyszereket rendszeresen,és még így sem vagyok tünet mentes már megint.Annyi mindennel próbálkoztam már hogy sikerüljön legyőznöm,de most annyival is elégedett lennék ha nem lennének rohamaim.

Lehet jót tenne egy kiadós sírás,de nem tudok még sírni se!

Utálom magam,hogy a testem tüneteket produkál,vannak olyan filmek ilyenkor amiket nem tudok nézni mert rosszul leszek,rosszul érzem magam tőlük.Ráadásul ez az állandó súly ingadozás is kicsinál.Tavaly ilyenkor 65kg voltam most 76kg vagyok megint.És nem tudom mitől van mivel ugyan azokat a gyógyszereket szedem most is.

Mindig elolvasom az itt leírt történeteket!

Talán kicsit jobb hogy most leírhattam újra az enyémet!

Szép Estét!

Emese

#18509 marussya hozzászólása: 2014.07.05. 16:25

Sziasztok!

Érdekes módon rohamaim az utcán jelentkeznek. Kb 2 hónapja kínlódom… Már indulás előtt azon gondolkodom, hogy fogok odaérni, ahova megyek. Próbálom elvonni a figyelmemet, zenehallgatással, nevetséges, de menet közben, már verset is szavaltam. Ami egy ideig be is vállt, majd szép lassan eluralkodott rajtam a “borzalom”. Olyankor remeg kezem-lábam, ájulás kerülget, óriásira dobog a szívem. Ami a legborzalmasabb, gyakran izomgörcs van a végtagjaimba, olyankor még lépni sem tudok… Addig tart ez az állapot, míg be nem érek olyan helyre, ahol biztonságba érzem magam. Bolt, munkahelyem, barátnőm, vagy ahova éppen indulok.

Pánikmentes napot és jobbulást kívánok Nektek …!!! :)

#18457 csilla69 hozzászólása: 2014.06.30. 10:15

Szia! Sajnos én is küszködök ezzel a sokszor áldatlan állapottal.Volt már olyan időszak, amikor le tudtam tenni minden gyógyszert, sőt a válásomat is tünetmentesen ,gyógyszerek nélkül végigcsináltam.Én azt vettem észre hogy sokban befolyásolja ezt az állapotot a környezet, ilyenkor jobb ha az ember megpróbál kiszakadni abból a monotóniából amiben él.Még ha csak pár napra is, de töltődni kell , új embereket megismerni, sokat beszélgetni, és próbálni az agyat irányítani. Én mindig azzal nyugtatom magam, hogy évek óta küzdök és még nem haltam bele, túl élem a jelen rohamot is. Nagyon nehéz átvenni az irányítást az agy felett, de sajnos ennek a betegségnek más gyógyszere nincs. A nyugtatók átmenetileg oldják ,ha oldják a feszültséget, de a végleges eredményt mi magunk tudjuk csak létrehozni.Nekem a meditáció is bevált eddig,és van egy pszichiáter dr Bagdi Emőke, neki szoktam a videóit megnézni. Iszonyatos nagy energiát szoktam kapni általa.Ha a youtube.com keresőjébe beírod a nevét, biztos fogsz találni jó dolgokat tőle.
Csak pozitívan, és ne utáld magad…..ez egy rossz állapot, de én bízom benne hogy mihamarabb kikerülünk ebből a mókuskerékből és élünk úgy mint a többi ember.
szép nyári napokat

memike8
#18474 memike8 hozzászólása: 2014.07.01. 20:32

Szia
Köszi a segítséget meg fogom keresni interneten.
Sajnos a malomkerékből nem tudok kiszakadni.Túl sokat vagyok itthon mivel jelenleg nincs munkàm és rà érek azzal foglalkozni mit érzek éppen.
Nem tudom miért de így hàrom évente nagyon elkap a pànikroham.
Kérdezte a pszihiàter írjon e màsik antidepresszànzst,de közölte hogy amíg nem vàltozik körülöttem nyugisabbà az élet nem lesz vàltozàs.Én erre közöltem hogy akkor nem köszönöm felesleges.Anno a Paroxàttól 45 kg-ot híztam.
Jővő héten kell újra mennem gyógyszert iratni.
Ma délelőtt szívdobogàst éreztem,délutàn meg màr szédültem és a tarkom fàjt.Este meg hànyinger és fejfàjàs.Kész vok teljesen.
Azt se nagyon tudom hogy ilyenkor mennyi nyugtatót lehet bevenni.Meg hogy miért jön elő nap mint nap és tart egész nap?!?
Ma màr nagyon el vagyok keseredve.
Szép Jó Éjt
Emese

#18475 mariann342 hozzászólása: 2014.07.01. 21:22

Szia Emese!
Igy elsőre nem nagyon merek írni,de röviden talán annyit,hogy én 95-óta küzdök ezzel a betegséggel,kisebb,nagyobb szünetekkel.Gyógyszerész vagyok,sajnos a legtöbb gyógyszer tényleg hízlal,de van amelyik nem. Én alig merem ezt a dolgot elmondani valakinek,mert szerintem aki nem volt benne,az nem igazán érti meg. Jó lenne ha lenne olyan csoport terápia,ahol mindenki elmondhatná a saját történetét,mert ugye leírni sem egyszerű. Én is szedem a xanaxot,meg még mást is,annak ellenére néha azért rámtör,és rendszerint akkor amikor semmi probléma nincs.Én néha ott tartok,hogy már a szorongástól félek,ami furcsán hangzik,de igy van. Irj majd.
üdv. Mariann

memike8
#18489 memike8 hozzászólása: 2014.07.02. 18:47

Szia Mariann!
Miért nem mered leírni?
Ez az oldal nagyon jó arra hogy meg tud más pánikbetegekkel is beszélni,tapasztalatokat cserélni.Abban igazad van hogy sok ember nem érti meg ezt a betegséget,sajnos.De én erre csak azt tudom mondani és volt is hogy mondtam már ismerősömnek hogy nem kell hogy megértsen/átérezze.De nem kívánom senkinek se.Tudom és tisztába vagyok vele hogy CSAK fejben kell leküzdeni,de könnyű ezt olyannak mondani aki nem élte át soha.
De rád miért tör rád olykor a roham?
Nekem sem akkor jön mikor ideges vagyok,vagy sok a dolgom hanem mikor pihenek.
Írj nyugodtan!
Üdv:Emese

levani91
#18450 levani91 hozzászólása: 2014.06.30. 08:33

Szia. Én is ezzel küzdők, sokszor nem tudom, hogy tényleg rohamom van vagy van valami betegségem. :( Nézesd meg a pajzsmirigyed, ha eddig nem tetted. Voltam pszichiáternél, azt mondta a pajzsmirigy betegség ugyan azokat a tüneteket produkálja mint egy pánikroham. Nekem édesanyámnak volt, így lehet nekem is van. Várom már a leletemet. Nagyon rossz egy pánikroham, de ami nekem most van az katasztrófa… egyfolytában szorongók, hogy biztos van valami betegségem, egyszerűen nem tudom kiverni ezt a fejemből, hogy egészséges vagyok. A leletemen is hála a Jó Istenek minden rendben. Úgyhogy sztem nézesd meg! Pánikmentes napokat kívánok!!!

memike8
#18460 memike8 hozzászólása: 2014.06.30. 11:05

Szia!!!
Köszi a tanàcsot de màr mindent àtvizsgàltak rajtam és csak szívritmuszavart talàltak.Azt azonban nem tudjàk meg mondani hogy a pànik miatt van vagy màr alapból volt.
Ma sincs pànikmentes napom de még jól birom! :)
Tudod a pàniknak pont az a lényege hogy hiàba vagy egészséges mikor ràd tör rögtön az jut eszedbe hogy mi van ha mégis beteg vagy?!
Az biztos hogy ilyen érzést senkinek sem kívànok.
Legyen szép napod!!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close