fejfájás,magas prolaktinszint

2014.11.03. 15:34

Sziasztok! Debrecenben kezelnek gyakori fejfájásom miatt. Kiderült hogy agykamraszűkületem van meg sok az agyvizem. De nem műtenek meg,mert nagyon veszélyes lenne. Az agyalapi mirigyemen van egy jóindulatúm daganat. Ez azt okozza,hogy magas a prolaktin szintem. Endokrinilógián kezelnek,bromochriptint szedek. Azt szeretném kérdezni hogy nem lehetne-e ezt a problémát valahogy megoldani? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni! Sziasztok! Tünci írhattok ide is: ilon11@citromail.hu

#19534 mili60 hozzászólása: 2014.11.23. 15:38

Kedves Tünci!
Egy ismerősömnek ugyanez volt a problémája, szintén bromocriptint kapott. Pontosan nem tudom meddig szedte, de egy idő után el is hagyhatta a gyógyszert mert a daganat visszahúzódott. Ennek vagy 20 éve. Rendszeresen jár ellenőrzésre, ha kell MR vizsgálatot végeznek. Egyszerűen jól van!
Szerintem nem kell félni, ez másfajta daganat, a hormonális eltérés okozza. Remélem önnek is hasonló szerencséje lesz.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

 

Várószoba.hu
Email: varoszoba.hu@gmail.com

Médiapartner: Akadémiai Kiadó Zrt.

 

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala.

Precognox

Close
Close