Az én történetem.

Téma címkék:
2016.03.07. 13:06

32 éves vagyok, 2 gyerek édesanyja. Ôsszel kezdôdött az egész, egy pàr alkalommal úgy éreztem az utcàn mikor mentem, mintha egy pillanatra kilépnék a sajàt testembôl. Ez nagyon rossz érzés volt, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentôséget, mert nem sokszor fordult elô. Ôsszel még egy pàr alkalommal ha bementem a boltba mindig nagyon melegem lett hírtelen és elkezdtem enyhén szédülni.

Januàrban visszamentem a munkahelyemre gyesrôl, el kellett kezdenem oktatàsokra jàrni heti 4 alkalommal. Addig nem dolgozhatok amíg le nem vizsgàzom újra mindenbôl. Februàr közepén volt egy vizsgàm, ami utàn hírtelen rosszul lettem.

Ezt az egészet a vizsgadrukknak tulajdonítottam, de ekkor megvàltozott valami. Azóta nem tudok úgy kimenni az utcàra vagy a boltba, hogy ne lennék rosszul. Hírtelen nagyon melegem lesz és elkezdek nagyon szédülni. A szàm elkezd zsibbadni, a kézfejemre hírtelen hidegségérzet jön. A szívem is be szokott dobbanni. Elmentem az orvoshoz, néztek vérképet, vérnyomàst, de mindkettô jó.

Kaptam frontin 0, 25 tablettàt, azzal elvagyok, de akkor ne.m veszem be ha tudom, hogy egész nap itthon vagyok.

Ma reggel indulàs elôtt 1, 5 óràval bevettem a frontint. Màr amikor elindultam otthonról éreztem, hogy nem vagyoj teljesen jól. A vonaton rosszul lettem, nagynehezen le tudtam szàllni a következô megàllóban, úgy vitt haza a férjem. Ismét elmentem az orvoshoz, mondtam , hogy a frontin szedése mellett is rosszul lettem ma. Mondta, hogy pszichiàtriàra kérjek idôpontot, sajnos csak àprilis közepére kaptam.

Most teljesen tehetetlen vagyok mit csinàljak, ebven a hónapban vizsgàjaim vannak.

Valakinek hasonló tünetei voltak màr?

EN-ek
#22865 EN-ek hozzászólása: 2016.03.09. 22:30

K. barbi! (baba)

e-löszőr is: 0.25 annyi, mint HULLÁnak a smár. jelképes adag, kb. hipó-hondereknek aggyák, quasi palacebó hejett:) –> min 2x ennyit kapjál BE! (fekvés előtt)

arra azér ügyejj, h ezt n szabad túl sokáig hamizni – e n “igazi” a.depi, ink csak tűzoltásra, de való!
1ébként + még tök fiatalkák vagyunk, előttünka gyönyöjű élet + hal-e Luja, stb…;) so be hapi;D

Krisztian2016
#22859 Krisztian2016 hozzászólása: 2016.03.08. 15:53

Szia!
Krisztián vagyok, 30 -éves. Szinte minden úgy kezdődött, ahogy magadról írtad a szomorú történeted. Immár tíz éve nyáron. Még a gyógyszer is ugyanaz volt, ám kaptam mellé két antidepresszánst is, amitől jobban lettem. Persze ez csak átmeneti volt, mert problémák kiújultak, a nyugtatók, szorongásoldók penzuma fokozatosan emelkedett, míg teljes függőséget nem okozott. A Rivotril volt az “életem, párom, szerelmem”, mindenhová vittem magammal. A tüneteim továbbra is azok voltak, mint neked, eltűntek ugyan rövidebb-hosszabb időre, de mindig, a mai napig is jelentkezik. Voltam kórházban is, de csak felzaklatott. Öt éve ki sem mozdulok a szobámból, csak az edzőteremig, mert az a másik mániám, no és remekül vezeti a szorongást. Ami neked a legjobb lenne: A megfelelő gyógyszer, de sajnos benne van a pakliban, hogy nem rögtön találják ezt meg, s addig cserélgetik, amíg azt nem mondod, hogy jobban vagy. Akkor el kellene menned egy pszichológushoz, én sosem tettem hosszabb időre, és állhatatosan járni hozzá, pszichoterápiás kezelésre, ahol a legőszintébben válaszolj minden kérdésre. A gyógyszerrel, s ezzel lehet gyógyulni, de ez rosszabb esetben évekig is eltarthat, persze nem mindenkinél, a kivétel én vagyok. Javulást, jobbulást neked! Szia.

#22862 Barbee hozzászólása: 2016.03.09. 15:18

Szia Krisztiàn!

Köszöm a vàlaszod, e-mailben egy pàr mondatot tudnànk vàltani?

Krisztian2016
#22869 Krisztian2016 hozzászólása: 2016.03.10. 10:08

Szia!
Persze! christian2016@freemail.hu. Ezen tudsz írni. Szép napot, még ha tudom ebben a helyzetben iszonyú nehéz reggel új napra ébredni, s elindulni…

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close