Szédülés

Téma címkék:
2016.08.20. 13:30

Pár napja iszonyatosan szédültem, alig bírtam felkelni. A vérnyomásom mindig jó szokott lenni, most 150 volt a pulzus 101. Hideg vizet nyakamra, ittam vizet ,lement 138 ra. Sajnos du, a helyettesítő orvos volt , igy felületesen kezelt.Elmondtam lefexem oldalra nézek forog a szoba,Vérnyomást mért , “ez front ,igyak sok folyadékot”.Mehetek dolgozni. Az üzemorvossal megnézettem magam, mert az előző helyen lesajnáltak. Mondta, füll -orr-gége vagy nyak. Az előző fel is tud venni táppénzre. Elmentem, a gégész megnézett, a szememnél látott valamit, telefonált a szemésznek, aki megnézett, nem volt probléma. A gégész rosszallóan hallgatta, mikor mondtam ki kezelt felületesen. Az orvosomat műtötték, ő próbált eljárni és segíteni nekem, írt röntgent ahol nyaki szűkülés jött ki,/Munkahelyen napi 9-10 óra számítógép és + itthon./ Felmentem a röntgennel reumára, időpontot mondtak, megkértem őket szépen, hogy fogadjanak. Mikor fekve elszédültem “rossz látni”, mondták. Betasercet kaptam, de nyomott a fejem, néha kicsit szédizek ha lenézek, de nem vészes. Nem tudom mi lehet? Egy fogam kihúzták mert gyulladásos góc is volt. Augmentint kaptam, ami egy lórúgás. Abbahagyva a szedést 3 napra jött ez. Nem lehet tudni mi okozhatja? Gyulladás, számítógép, nyaki beszűkülés?

#25282 Busyka hozzászólása: 2017.08.19. 06:46

Sziasztok! Az én szédülésem pár hete kezdődött. Egyik reggel kipattantam az ágyból. és nyagyon gyorsan vissza kellett feküdnöm. Ez így is maradt egész nap.. Szédülés és mintha odaszegeződtem volna az ágyhoz. A további napokon tűrhetővé vált de napközben is éreztem az időnkénti szédülést, és mintha a fejem tele lett volna mint egy tömött kosár. Több éjszaka is előfordult, hogy fordulásnál éreztem a forgást. Majd még elviselhetőbb lett, csak a hirtelen mozdulatokat kerültem. Annyira felbátorodtam, hogy újra vettem bérletet zumbára. Ez az egyetlen mozgás a környékemen amit végig függőleges testhelyzetben végezhetek.Mást nem mertem. Az edzést rossz közérzettel de meg tudom csinálni, de azt tapasztaltam, hogy utána éjszaka visszintes helyzetben felerősödnek a panaszaim, és nem tudok az oldalamra fordulni az erős szédülés miatt. Tehát nekem intenzívebb mozgásra erősödnek a panaszaim, legfőképpen éjszaka. Valaki tapasztalt ilyet? Orvoshoz még nem mentem, és ahogy olvasom a hozzászólásokat, nem biztos, hogy megkapom a biztos diagnózist és a hatékony gyógyírt bajomra

#24626 Katus35 hozzászólása: 2017.02.24. 20:24

Sziasztok.én is szédüléssel küzdök egy éve.orvosrol orvosra jarkaltam.mindenhol neg.eredménnyel.egyik papiromon bppv .utána fronthatás.notropilt kaptam meg betahistint 2szer 24mg.el is mult kb ket het utan az iszonyu koválygas.parszor elöjött de csak enyhén.tegnap osmet jelentkezett a szédülés.még mindig tart.elmentem háziorvoshoz ismet szednem kell a fyogyszereket.azt mondta biztos jon a meleg.ennyivel lezárta. Nagyon rossz igy hogy az ember nem tudja hogy ébred.

#24661 Pisti53 hozzászólása: 2017.03.01. 13:42

Hát igen , az embernek magának kell kitapasztalnia mi a jó.

#23774 Pisti53 hozzászólása: 2016.08.24. 12:14

A főorvos assszony azt mondta a nyaktól van , pedig a tünetek erre utalnak, és emeljek a betasercen ,igy is sok. a 2 x 16mg gyerek adag. Azt mondta szedjem duplán. Nem fogom.

#23781 papa67 hozzászólása: 2016.08.26. 21:55

Betaserc helyett kérj Elvent. A hatóanyag ugyanaz, de az ára a fele csak. A 2X16 mg gyerekadag? Na ne!
18 éves kor alatt nem adható! Olvasgass itt: http://www.hazipatika.com/gyogyszerkereso/termek/betaserc_16_mg_tabletta/2288
Aztán itt van az Elven: http://www.hazipatika.com/gyogyszerkereso/termek/elven_16_mg_tabletta/15811
Más: ha dupla adagot veszel be, előfordulhat, hogy a hatás visszafordul, azaz ugyanazokat a tüneteket fogja okozni, mint amire használod. Nekem, már nem emlékszem rá, de a kórházban felírt gyógyszer hatása visszafordult, és nagyon rosszul lettem. Tehát mindig a gyógyszer dobozán ajánlott adagot érdemes bevenni.

#23760 Pisti53 hozzászólása: 2016.08.23. 15:09

Köszi ,sajnos 3 orvos nem ismerte fel. “front stb”. Utánna olvastam. Lefekvés balra forditva a fej ,forgott a szoba. Nyaki röntgen szűkület ,de lehet mindenkinek van . Ez más . A betaserc használ, de az nem megoldás.

#23754 164417 hozzászólása: 2016.08.22. 16:37

Nálam is Bppv-ét diagnosztizáltak hasonló tünetekkel! Betahistint szedek!
Ha van kérdésed nyugodtan irj!

#23761 Pisti53 hozzászólása: 2016.08.23. 15:31

A betasercet abba szabad hagyni?Még 1 hete szedem.

#23827 Pisti53 hozzászólása: 2016.09.11. 23:30

Szia, Egy hónapja szedem a betasercet. Szédülésre kaptam .2 X16 mg. Úgy érzem lever a gyógyszer. Abba merjem hagyni vagy szedjem?

#23753 Zsazsa1951 hozzászólása: 2016.08.22. 13:34

Szia!

Én is szenvedtem szédüléssel, amivel a sürgősségin kötöttem ki, de fulladásos pánikrohammal együtt Kaptam infúziót, még egy tornát mondtak, amit rendszeresen kell csinálni. Nézz utána a bppv-nek, nekem ezt diagnosztizálták. Egyszer csak jön, pár nap múlva elmúlik, de nagyon kellemetlen.
A fülben lévő valamilyen kristályok lerakódása okozza, ami tornával újra ellátja a funkcióját, ki kell mozdítani, ha letapadnak.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close