Pánikbetegség

2016.11.01. 17:40

Sziasztok!

Nekem 8 éve volt egy epilepsziás rohamom, 28 évesen éjszaka álmomban amellyel kórházba kerültem. 1 nap múlva hazaengedtek mivel nem találtak semmi komolyat, viszont kaptam epilepszia gyógyszert amit szednem kellett. Pár hónap múlva a roham megismétlődött, ekkor már 1 hétig kórházban tartottak kivizsgálásra, volt ct, alvásmegvonás, vérkép, MRI. Ekkor sem találtak semmit, csak az MRI leletek állapítottak meg agysorvadást, de ezzel nem foglalkoztak. Hazaküldtek emelt epilepszia gyógyszerekkel. Ekkor kezdődött a borzalom. Egyik napról a másikra elment a látásom percekre, majd szédülni kezdtem, többször előjött halálfélelemmel társulva. Háziorvoshoz mentem aki a pszichiátriára küldött pánikbetegség gyanújával. Itt antidepresszánsokat kaptam amitől először pokolian voltam de aztán egyre jobban lettem. Következett 5 csodás év amikor tünetmentes voltam, így teljesen magamtól minden gyógyszert elhagytam. Teljesen jól voltam, barátom lett, elköltöztem otthonról vele albérletbe. Majd 2 éve csalódnom kellett a barátomban, aki összeveszejtett a rokonaimmal a kitalációi miatt. Ekkor újra előjöttek a pánikrohamok, közben albérleti gondjaink akadtak, ekkor még két ismerősömmel is összevesztem ismét a párom kitalációi miatt. Mára már ott tartok, hogy ki sem merek menni az utcára, van, hogy csak aludni szeretnék egész nap, úgy szédülök. A szemem pedig olyan mintha húzná a görcs. Vezetni sem nagyon merek már. Szedtem sedatif pc-t de úgy felerősíti a tüneteket, hogy nem tudtam tovább szedni. Most bejelentkeztem a pszichiáterhez de csak 2 hét múlva lehet menni. Nagyon el vagyok keseredve, félek az antidepresszánsoktól, pedig más már nem segít. Egyedül nem merek a lakásban lenni, mert úgy félek ezektől az érzésektől. Már minden reggel hasmenésem van és hozzá szédülök, lehajolni sem bírok, mert akkor is szédülök az éjszakáról nem is beszélve, amikor a szédülésre kelek fel, borzasztó.

#24121 linda2883 hozzászólása: 2016.11.14. 11:18

Sziasztok!
Voltam az orvosnál 0.25 frontint irt fel 3×1-et valamint ujra rexetint 1-et 4 napig csak felet aztán egészet. Először csak a frontinnal probálkozom hátha elég az is de egyenlőre sok mindent nem érzek tőle csak a kábaságot. A rexetintől kicsit félek hogy felerősiti a tüneteket ledig régen szedtem. Ma bátorkodtam negyedet bevenni belőle fokozatosan probálom emelni. Javasoltak még meditációs tréninget is ide holnap kell mennem állitólag megtanitanak kezelni a pánikrohamokat. Az orvos szerint ismetelni kellene az mri-t is de egyenlőre kiprobálja a gyogyszereket majd ha nem segit akkor ismételjem meg. Tanácsolta még a munkát de előtte javulnom kell én is dolgoznék szívesen de ez ördögi kör így mert amikor már ugy kelek fel hogy a fürdőig os alig tudok elmenni ugy szédülök hogy tudnék elindulni a munkába ugye. Nagyon alattomos egy betegség ez és csak az tudja aki benne van más nem értheti meg. Remélem a gyogyszerektől azért meggyógyulok lassan mert ebbe beleőrülök.

Proxyone
#24156 Proxyone hozzászólása: 2016.11.18. 21:31

Szia Linda. Pont meg akartam kérdezni, hogy telt az első alkalom, de látom már írtad. Igen ez a 4 napi felet utána egészet ez ismerős. Majd számolj be a fejleményekről, pl. meditációs tréning mert érdekel.

#24157 linda2883 hozzászólása: 2016.11.18. 22:34

Szia!
Már el is kezdtem a gyogyszert de első nap eléggé felerősitette a tüneteket most 3 napja szedem a felet igy már kicsit jobb de az az első nap reggel borzasutó volt szédülésre keltem és magas vérnyomásra. A vérnyomásom reggelente még mindig kicsit magas de már tűrhető remélem egy idő után ez elmúlik. Kicsit félek felemelni az adagot egészre már arra is gondoltam elég lenne csak a fele. A meditációs tréningtől többet vártam az orvos azt mondta megmutatják hogy kell kezelni a pánikrohamot na ilyen nem volt 4-en voltunk leültünk el kellett lazulnunk hallgatva a meditácios zenét és a szöveget 20 percen keresztül ezt itthon is megtudtam volna csinálni a youtube-on van sok ilyen zene.

Proxyone
#24235 Proxyone hozzászólása: 2016.12.09. 12:31

Szia,
Hogy vagy? Változtattatok valamit a gyógyszer szedésén? Ez a meditáció az autogén tréningre emlékeztet amúgy. Ott kellett mélyre menni és “felfedezni”. nekem az segített sokat, de megoldani nem oldott meg dolgokat.

#24237 linda2883 hozzászólása: 2016.12.10. 08:39

Szia!
Kicsit jobban vagyok de még csak 3/4-ig jutottam a rexetinnel mert amint emelem az adagot előjönnek a tünetek kb 1 hétig persze az orvos letolt ezért mert hogy egész kell belőle utána szeretné 30 mg-ra emelni az adagot. Aludni éjszaka nem tudok mert mindig felkelek utána kicsit vissza alszom aztán megint fent vagyok ezért irt valami helex nevű gyogyszert estére de még nem vettem be egyenlőre. Hát eddig jutottam probálom egészre emelni a rexetint mert január 9.-én ujra mennem kell az orvoshoz.

Proxyone
#24238 Proxyone hozzászólása: 2016.12.10. 09:24

Szia,
Örülök, hogy jobban vagy. Hát az elején állítólag nehéz a Rexetinnel. Nem tudom, hogy nálad pont milyen hatása van, de a fórumok szerint idő kell mire hozzászokik a szervezet. Nekem is beletelt pár hétbe. Az alvás az nekem is ugyanilyen, de ha több kisebb alvás alatt megalszom a mennyiséget amire szükségem van, akkor kipihenem magam. A Helex-nek ugyanaz a hatóanyaga, mint a Frontinnak vagy a Xanaxnak. Annyira kíváncsi lennék amúgy, hogy mi alapján írja fel az orvos az egyiket vagy a másikat. Meg is kérdezem majd a dokinál. Mindenesetre ezek jók, csak nagyon könnyen rá lehet szokni mindre, főleg a Xanaxra és nagyon nehéz leszokni. Nekem is felírt Xanaxot, de nem nyúltam hozzá, és a doki azt mondta “nagyon jó”. Ha nem muszáj ne vedd be, a Rexetin nekem is elég. Kitartást, szorítok neked.
P

#24027 linda2883 hozzászólása: 2016.11.03. 07:51

Köszönöm. 5 éve sok gyogyszert probáltak rajtam akkor először cipralexet kaptam majd én is a rexetint nekem is bevált ha felir az orvos valamit akkor mindenképp kérni fogom hogy az legyen, de eléggé félek hogy felerősiti a tüneteket de mindegyik gyogyszer ilyen sajnos. Most a süssler sót probálom addig is hátha az is hat de ettől is kicsit tartok hogy felerősiti mert homeopátiás.

EN-ek
#24029 EN-ek hozzászólása: 2016.11.03. 19:57

nyugi, a h-pátiás cuccoknak nincs mellékhatása. (sajn hatása se sok…):

de legább qrva drága!:D

#24031 linda2883 hozzászólása: 2016.11.03. 22:36

Köszi. Azért megprobálom szedni addig is hátha kicsit segit igaz ami igaz nsgyon drágák és sok hatását még egyiknek sem éreztem.

Proxyone
#24019 Proxyone hozzászólása: 2016.11.02. 10:48

Kedves Linda,
Sajnálom, hogy újra előjöttek a rohamok, remélem rendbe jönnek a dolgok a pároddal/ismerősöddel. Megkérdezhetem milyen gyógyszert szedtél, amitől 5 évre jobban lettél? Ugyanaz a gyógyszer nem segít? Én nemrég kezdtem el orvoshoz járni, és gyógyszert szedni, Rexetint írt fel, nekem nagyon sokat segít.
M

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close