AUROTIX,vagy RIVOTRIL

Téma címkék:
2014.02.24. 17:16

Sürgősen segítségre lenne szügségem , 12 éve szedtem a rivotrilt és a zolofto . Most szeretnék átálni egy másik gyógyszerre , a zoloftot sikerült elhagynom .A rivotril már nem volt ilyen könnyű , elősször a napi két szemet csökkentettem le 1 szemre és ahogy az orvosom ajánlotta minden eggyes hét csökkentsem .De sajnos még csak 3/4 szemnél tartok ,képtelen vagyok kevesebbet beszedni mert akkor borzalmasan érzem magamat. Párhuzamosan elkezdtem szedni Aurórix nevű gyógyszert. Most aztán nem tudom mitől vagyok rosszabbul, szédűlök egész nap kiver a víz, szájszárasság, éjszaka nem tudok aludni. Már nagyon kivagyok kérem aki hasonló cipőban jár , vagy járt írjon . Köszönöm.

#17221 cegledbabyster hozzászólása: 2014.03.10. 22:46

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, hogy érezte már valaki az alábbit.
Az internet deperszonáltságnak írta ezt, de igazából elmagyarázhatatlan az érzés.
Pár éve érzem ezt egyik napról a másikra szinte. Jövök megyek, teszem a dolgomat, mondom a válaszokat a kérdésekre, beszélgetek de ilyen robot jelleggel. Mintha ért volna egy baleset, ami amnéziát okozott és minden, mindenki körülöttem idegen.
Hazaérve pl a boltból olyan mintha, csak testben mentem volna el az adott helyre és nem is én.
A múltbéli események is olyanok mintha igen tudom mi hogy van, de érzések nem társulnak hozzá. Sokszor a saját mellékhelyiségemnél megijedek, hogy úristen hol vagyok…
2013. nyarán elvesztettem nagyapámat, akinek a halála úgy érzem még rontott ezen az állapoton, mert mint aki agyhalott lett csak nézek üresen a fejemből és nem sok érzés jön ki belőlem, pedig félek, ha teljesen felfogom az elvesztését, még akár örjöngeni is fogok, annyira sokat jelentett nekem.
Szedek antidepresszánst már tíz éve, de azt érzem, semmit sem ér, viszont így dolgozni se tudok elmenni és kb semerre sem, mert attól félek már, hogy megyek és eltévedek… A fejem is sokat fáj.

EN-ek
#17220 EN-ek hozzászólása: 2014.02.26. 15:52

HEROin…

szépa neved! te bittos h lány VAGY?

#17219 gyomorfekely2 hozzászólása: 2014.02.26. 09:30

Frontin

#17218 cryply hozzászólása: 2014.02.26. 05:21

Az átállás mindig nehézségekkel jár! Nekem az Aurorix 300 már öt éve tökéletesen működik! Kell egy kis idő, hogy át tudjon a szervezet állni! Türelem! Ha a panaszok megmaradnának akkor mindenképp a kezelőorvossal kell megbeszélni!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close