érzés

2014.08.21. 19:53

Sziasztok!

Gondoltam leírom mi aggaszt, hátha tud segíteni valaki.

Már régebb óta érzek néha-szerencsére nem olyan gyakran történik-valami furcsát a fejemben a homlokomnál belül…mintha zsibbadna vagy nem is tudom, és egyre inkább úgy érzem, hogy elvesztem a külvilággal a kapcsolatot. ELgyengülök teljesen, nem tudok megmozdulni..érzékelek mindent körülöttem, de nem tudok megmozdulni, nem tudok mondani semmit…nem tudom ez mitől lehet..félek.

Évek óta depressziós vagyk, állítólag mániás…de nincs pénzem elmenni pszichiáterhez..és félek is tőle..és gyógyszereket sem akarok szedni.

Valaki valamit? Tapasztalat…

#18877 Panna1 hozzászólása: 2014.08.23. 16:26

Igen,orvoshoz kell fordulni elsősorban,olvastam már,hogy valaki elégedett volt,mert gyógyszer+terápia segített az illetőnek.Sajnos ez még kevés,de innét indulj. Vallásos vagyok,de semmiképpen a vallás nem oldja meg. Valóban kémiai probléma.Ne félj,orvoshoz fordulj! …és ha valami nem jó,akkor azonnal menj vissza,és mondd el mi a hiba,csak együttműködve lehet ezen segíteni.Üdvözlettel: Panna1

#18887 Nikoreyaeth hozzászólása: 2014.08.23. 19:24

ertem, majd csak erot veszek magamon..nameg batorsagot..mar napok ota tepelodom :/
legutobb elegge rahoztam a fraszt a baratomra..
chaten beszelgettunk..o kint van nemetorszagban munka miatt es ramjott egy ilyen “roham” vagy nem is tudom minek nevezzem…ez az erzes..elhagyott minden erom es nem tudtam egyszeruen valaszolni, semmit…elszenvedtem magam az agyig h ne a szekrol zugjak le, ha elvesztenem az eszmeletem…hallottam h hivnak. Tobbszor is…nem tudtam semmi reagalni, nem tudtam megmozdulni, hang se jott ki a torkomon..csak fekudtem, mint egy idiota..vagy nem is tudom…
mire ezhez tertem mar amentoket akarta hivni es az anyja is hivogatott..ugy erzem itt mar nem csak magam miatt kene elmennem…

#18850 gyomorfekely2 hozzászólása: 2014.08.22. 16:17

olyat már én is éreztem, csak a dokim nem értette kristálytisztán, mert aznap nem mosott fület meg áztatott kontakt agyat. Sz’al van helyessírás-ellenző program, újdonság. Aszittem ama állapotra, hogy stupor vagy mirosseb. Ledobtam magam az ágyról, addig erőlködtem, hamradszorra sikerült. Sz’asz Én-ek.

#18844 aznapos hozzászólása: 2014.08.22. 12:33

Kedves Érzés!
Tapasztalataim szerint(már azt sem tudom,mióta vagyok depressziós),a TB-s pszichiáter,nem csak,hogy nem segít,csak ront.A fizetős se sokat ér…A depresszió nagyon nagy betegség,kitalálták rá az antidepresszánsokat,tünetileg kezel…De az agy rendkívül fontos információt küldd…Nyomás itt-ott…Aki nem éli át,az nem értheti..Én évek óta szenvedek a külvilág által történő megpecsételéssel,a”lusta”szóval…Nem vagyok én lusta,de van amihez van kedvem,van amihez nincs…évek óta keresem a magyarázatot,miért nem érzékelem a külvilágot,miért a saját fantáziavilágomban élek…ami napról-napra változik.Még nem találtam meg a kiutat,sem 10000 könyv,sem ezer”jótanács”mellett…
Kb. 1 hónapja a valláshoz fordultam…10 különféle vallás tanait tudom kívülről…És ezekből leszűrtem,ami nekem tetszik.Agykontrollal is próbálkoztam,de mindegyre csak 2 dologra jutottam.Azt,hogy sose hibáztasd saját magadat,azért amit érzel,vagy nem csinálsz,vagy csinálsz.Illetve a szeretet szó…Nem akarok itt okoskodni neked,de ha felkeresed a http://www.evrystudent.hu veboldalt,ott írsz egy kérdést…meg fog változni az életed…ott megtapasztalod,hogy előbb utóbb segít valaki egy e-mail-el.Nekem segített,és ugyan vallásos oldal,de,nem feltétlenül akar megtéríteni.Nem tartozom a hittérítők közé…csak azt tudom,hogy van egy folyamat,nagyon lassú,de ingyenes,és őszintén tudsz írni/beszélni dolgokról.
Én pánikrohamokkal is küzdöm,sőt alkoholizmussal is…de szép lassan felfogom,a válasz bennem van.
Előre elnézést kérek,hogy ilyet írok,ezek a Te érzéseid,és úgy éreztem,talán,ha ezeket megosztom Veled,tudok segíteni(bár sosem áll szándékomban másokat oktatni,és ezután sem fogom megtenni),de most megörültem a levelednek,hogy nem csak én érzek így.
Őszinte szeretettel….hesz9235@gmail.hu

#18886 Nikoreyaeth hozzászólása: 2014.08.23. 19:20

koszonom a valaszt. En is panikbeteg vagyok meg meg sorolhatnam :/

A vallasossag nalam mas tema..nem szeretem feszegetni meg nekem van mas meglatasom ezekkel a dolgokkal kapcsolatban..persze nyitott vagyok, szivesen meghallgatom masok velemenyet/tapasztalatat.

En ir osulok, hogy nem vagyok ezzel a problemammal egyedul…ezert is irtam ide, itt hatha tud segiteni valaki valhogy..gyogyszerek nelkul…

#18843 Boborjan hozzászólása: 2014.08.22. 12:30

Drágám, ez biokémia! Gyógyszer nélkül nem valószínű, hogy megoldódik! :(

#18885 Nikoreyaeth hozzászólása: 2014.08.23. 19:17

..:/

EN-ek
#18839 EN-ek hozzászólása: 2014.08.22. 08:57

Akk nyugottan menny L 1 állami (TB) pisifráterhez! ártani az is tud:D

Csak 1 apró kérdés: n vétlenül ojan kb. 6-7é érzed te ezeket a igen szar dógokat??? + kábulccság, álmosság, e setleg króniKUSS tompa fejfájással is fűszerezve?

#18845 Nikoreyaeth hozzászólása: 2014.08.22. 12:36

naigen.artani.
nem igazan ertem a kerdest, de igen valami ilyesmi erzesek..

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close