Új gyógyszer ..

Téma címkék:
2015.03.26. 19:39

Tanácsot szeretnék kérni.Van köztetek akinek a Valdoxan kezdeti szedésénél több nagyon kellemetlen tünete

volt,?Négy nap telt el,de minden nap erősebb és több féle tünet jelentkezik.Kérdésem az, aki szintén így érzett

késöbb elmúltak-e ezek a mellék hatások. Előtte 15 évig az Olwexiát kaptam ,de sajnos már a 300-as se használ.Ennél a kezdetén se voltak rossz mellék hatások.Félek az új gyógyszer nem nekem való.

Ha tud valaki segíteni ez ügyben ,kérem segítsen. Köszönöm

EN-ek
#20381 EN-ek hozzászólása: 2015.03.26. 21:08

Mien mellék6ásokra gond. konkretén?

Kicsit fejbevágós a czucc 2ccségtelen, DE ennek . eza lényege h úgymongyam:)
ojan depiseknek vaLÓ, a kik amellett nehezen tudnak L alukálni. (n vétlenül ste kell benyelni)

#20395 MIRAS hozzászólása: 2015.03.28. 18:34

Rémálmaim vannak és sírok álmomban,majd ráz a hideg..nappal rossz a közérzetem.hányinger,szédülés,nem emlékszem mit csináltam csak automatikusan végzem a dolgom.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close