Depresszio – mennyi ido a gyogyulas?

Téma címkék:
2020.01.30. 10:33

Sziasztok az erdekelne hogy egy lelkieredetu szorongasos depressziobol mennyi ido mig az ember kigyogyul. Voltam mar orvosnal gyogyszert is irt a neve truxal. Mar 3 honapja vagyok ebben az allapotban de csak kis lepesekben haladok elore.A hobbiaim a kedvenc idotolteseim erdektelenek, nem tudok orulni nevetni sem.

#29102 cryply hozzászólása: 2020.02.19. 06:17

Én 2005 – óta szedek gyógyszert és bizony elég sokat kipróbáltunk mire beállt a megfelelő! Azóta egyensúlyban vagyok és rendben mennek a dolgaim, napjaim! Ez nem “csodatevés”, hogy egyik napról a másikra jobban legyünk! Bizony hosszú folyamat! Most is rendszeresen járok a kezelőorvosomhoz félévente és meg van elégedve velem és én is az eredménnyel! Egy kis bizalom az orvosokban! Már a külföldre menő orvosok miatt a negyedik kezel és egyre sem tudok egy rossz szót sem mondani! Türelem! Hisz ez az amiből a legtöbb van nekünk!:) Van remény csak neked is tenni kell érte és megosztani az orvosoddal ha a gyógyszer nem megfelelően hat! A sokadik próbálkozásra – hisz nálam is úgy volt – meg lesz a megfelelő gyógyszer és terápia!:)

#29105 Vaszi hozzászólása: 2020.02.19. 13:15

Koszonom a hozzaszolast

#29093 Vaszi hozzászólása: 2020.02.07. 09:30

Elmondtam neki es erre megemelte a gyogyszert,hiaba mondtam neki mit erzek.

EN-ek
#29097 EN-ek hozzászólása: 2020.02.07. 23:29

hát elég 1 hüjje v fijam… (mégis MIT vártál tőlük? másse tudnak) :P
hányszor monttam má nektek a sokk év alatt, h 1 dokinak SOHA n mongyuk L a (e-setleges) Lelki nyavajáinkat!! természesen a FELírt sokk szar mérget SE esszük meg, minta idióták teszik! (ink KIdobjuka franczba, hagy dögöjjenek a hallak!) :D
am mejik részén lax Egérnek? vhol a Északin?

boldogbordi
#29098 boldogbordi hozzászólása: 2020.02.08. 12:45

Szerintem csak találni kell egy jó szakembert … bár kétségtelen van a pszichiátereknek egy olyan válfaja ami veszélyes állatfajta a mentális és fizikai egészségre nézve …..

#29100 Vaszi hozzászólása: 2020.02.08. 17:46

Miert kerded?Egyebbkent meg egy kicsit visszafoghatnad magad lekezeloek a hozzaszolasaid.

#29106 Vaszi hozzászólása: 2020.02.19. 13:15

Hulye !!!@

#29101 Nokedli hozzászólása: 2020.02.16. 09:22

Szia! Dettó ugyanez, citalopramot szedek és ahányszor visszamegyek a dokihoz, szedjük még szedjük még… elegem van. Én azon gondolkodok, hogy tegyem le mert semmi értelmét nem látom… ha tudtok valami megoldást, leszokási fronton szívesen várom válaszotokat.

EN-ek
#29091 EN-ek hozzászólása: 2020.02.07. 02:09

“Kis lépés az embernek, de nagy lépés a seggemnek!” – montta Neil Armstrong IS, aza FAzon a ki állítólag elöszőr lépett RÁ a Hódra. (majd pedig gyorsan trombitált 1et) :D

–> Bittos sok van belőle raktáron, és a üzletnek meg ugye mennie KELL… ;) (am ez állítólag mamá yó ezekre a bajokra IS;)
- – -
MIA situ öreg bodrim, még mindig n dobtad FEL a talpadat? a zé yó látni! :)

boldogbordi
#29090 boldogbordi hozzászólása: 2020.02.06. 20:20

antipszichotikum (és csak az) depresziós és szorongásos tünetekre ?? What? A rossz közérzett gyakori mellékhatás ennél a cucnál. De ilyen tüneteknél főleg antidepreszánst szoktak felìrni először is nem antipszichit… nem mondta a doki miért ezt ìrta? Beszélj vele arról,hogy nem lett jobb stb. Vagy cseréld le a dokit…

#29092 Vaszi hozzászólása: 2020.02.07. 09:29

Elmondtam neki es erre megemelte a gyogyszert,hiaba mondtam neki mit erzek.

#29083 Vaszi hozzászólása: 2020.02.03. 11:51

Ugy gondolod a gyogyszer az oka?

Holdsugar
#29084 Holdsugar hozzászólása: 2020.02.03. 12:01

Nem tartom valószínűnek, hogy az okozza. Ha hosszú ideje szeded és nem hat, akkor indokolt módosítani. Ha nemrég kezdted szedni, akkor remélhetőleg idővel hatni fog.
Depresszióra, szorongásra leggyakrabban antidepresszánst szoktak felírni.

#29085 Vaszi hozzászólása: 2020.02.03. 12:27

1 honapja szedem de csak minimalisan javultam.De mikor beszedem nem jol erzem megam felerositi a rossz emlekeimet , es komas rossz kozerzetem van tole csak a siras keringet feszt.

Holdsugar
#29087 Holdsugar hozzászólása: 2020.02.06. 10:39

Sztem ezt mondd el az orvosnak kontrollon.

boldogbordi
#29095 boldogbordi hozzászólása: 2020.02.07. 17:15

Szia ! Ennek a gyógyszer fajtának, vann olyan mellékhatása,vagy hatása,hogy lehetsz tök zokni főleg az elején… az nem mondom,hogy egész végig+ nem vagyok doki nem értek hozzá csak azt nem értem a depis,szorongágásos tüneteken,hogynman segìt ez a tipusú gyógyszer. (Tényleg első kórben is ha nincs más is antidepit ìrnak fel, a többit akkor ha az magában nem elég) sőt ez a gyógyszer csoport ha skizora irják fel súlyosbithatja a negatìv tüneteket( depreszió stb stb) mivel be kavar a dopamim-ba. De mint mondtam nem vagyok doki, ezek csak egy szinte laukius tudáda-e téren. Szerintem, ha öszintén kommonikálsz a dokival, ennek elenére nem érzed úgy,hogy javulsz, ha pl nem add őszinte választ a kérdéseidre, vagy ha else magyaráta miért ezt ìrta, és ez hogyan segìt neked. (Az enyém elmagyarázta volnay de tudta rólam,hogy tudom,hogy müködik a szakmából kifolyolag) akkor érdemes elgondolkodni azzon,hogy orvost váltasz+ a gyógyszer segìt egy bizonyos határigy de érdemes lenne mellé keresni egy terapeutát(ők is tudnak dokit ajánlani) is vagy egy olyan orvost aki ebben is képzett. Nem tudom milyen lehetőségeid vannak,de vannak az ambulánns rendelökön is jó fej dokik(nekem is az) nem tudom érdeklödj vagy figyelj a várokban, + egy egy városban vannak alapitványok akik kedvezményesen vagy ingyenesen gyújtanak szolgáltatásoka. Ajánlom a netet( ha beìrod nekem privátban merre laksz még lehet segìteni is tudok)
Szóval szerintem érdemes megondolni a doki váltást…. de addig is a gyógyszereden csaj orvosi felügyelelet mellet babráj.mert ha csak úgy nélkúle csinálod az elék kelemetlen dolgokat tud okozni.
Kitartást !

#29096 Vaszi hozzászólása: 2020.02.07. 18:00

Egri vagyok.

boldogbordi
#29099 boldogbordi hozzászólása: 2020.02.08. 12:50

Uhh arra fele nem igazán vagyok jártas sajnos :( Az viszont fontos, hogy jó orvosod legyen, és emberi lényként tekintsen rád, és meghallgasson, és elmagyarázza azt a terápiát amit előírt, minden felé kérés nélkül. Ha nem ilyen az nem jó… Szóval kérdezz tőle bátran, és ha erre nem válaszol számodra megfelelőn van tünetként fogja fel vagy isten tudja minek , az nem jó… ( relax ( jaj azt mondani annak aki eleve szorong jajjj na azért valamennyire relax) nekem vagy a rohad sokadik talán 5.-ik pszichológus vált be…. a dokimat ő ajánlotta így ő is normális teljesen)

Holdsugar
#29078 Holdsugar hozzászólása: 2020.02.02. 18:53

Szia!
Szerintem beszélj az orvosoddal és módosítsatok az adagon vagy kérj mellé vagy helyette más gyszert.
Üdv,
Napsugár

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

 

Várószoba.hu
Email: varoszoba.hu@gmail.com

Médiapartner: Akadémiai Kiadó Zrt.

 

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala.

precognox

Close
Close