Doktor Nőnél..

Téma címkék:
2011.05.05. 19:55

Igen, eljött a nap. Igen, megint elmentük a pszichologushoz. Az időpont mára szólt.

Nos az történt… Az történt, hogy állapotom nemigen változott. Jah, a fránya makacsság.. :/ Nem szedjük a Serliftet? Nem, mert hajnalban “felkelt”, és gyomoridegen van tőle :/

Kaptam egy másik gyógyszert. Napi egyszer este. Valdoxan a neve. Azonban, -nem ad xanaxot, mert fiatal vagyok, -és ha nagy “gáz” van, akkor Frontint. Reggel….vagy este is…Ah, de jó már… :/ Kérdem én, hogy hány hónap mire kilábalok? Hat hónap. Átlagosan. Merthogy magamnak kell kimásznom a gödörből. Oké, de mégis elveszítettünk ugye három hónapot, mert ugye nem szedjük a Serliftet, meg nem megyünk vissza ha érezzük, hogy gáz van. De nem mert mi erősek vagyunk és kűzdünk. Nem ezzel van a baj, csak az, hogy már régen túl vagyunk azon, hogy egyedül emésszem meg a dolgokat. Nah, akkor egy hónap múlva jelentkeznem kell, hogy most hogy is vagyok. Telon is jó. …

Remélem, a “mankóim” jó hatással lesznek rám. Azt mondja a pszcihologusom, hogy biza maximalista vagyok. Oooo, nah, ennek igazán örültem. Aztán meg azon gondolkodtam, hogy miben is? Kiváló munkaerő, akit úgy kivágtak, mint macskát az ajtón?

Apropó, ma láttam, és meg is hizott a volt főnök. Még plusz 20 kg neki:)) Nem, nem fiúk, és leányok, nem vagyok én rosszindulatú. De nem ám..Ah;)

Még egy gondolat. Doktornő azt mondta, hogy lehet, hogy ez a betegségem, azt tanítja velem, hogy hogyan másszam majd ki egy másik ilyen hasonló szituációból. Igen, én is gondoltam erre, csak ebben a helyzetben utálok lenni. Persze, kell munkahely, és barát. Tereli a figyelmed mondja. Majd igyekszem…

Utóirat: Nektek is leírom, hogy mégis hogyan állok a démonjaimmal…Fél év, fél év….

Puszilok mindenkit, és gyógyuljunk meg…hamar:)

#6228 Bline hozzászólása: 2012.12.03. 22:50

Szia :)

Így már értem. S bizony, ideje, hogy folytasd a fejlemények betűkben való kifejezését ;) Főképp, hogy pozitív!

 

Bline

#6227 Gigi30 hozzászólása: 2012.12.03. 19:43

Szia:)

Az idejét sem tudom, hogy mikor írtam ide utotoljára. Már ideje volna…Vannak fejlemények:) Szerencsére pozítivak:)

Többesszám? Oh, szerintem, bár esetlenül a Dr. folytatott “beszélgetés” akart lenni:) Beleírva a történetbe:)

#6226 Bline hozzászólása: 2012.12.03. 00:44

Szia!

Elolvastam a történeted. Nem értek valamit. Miért írsz többes számban, amikor magadról írsz? Van a depresszión kívül valami más is talán? “nem szedjük a Serliftet” “nem megyünk vissza” “érezzük, hogy gáz van” “mi erősek vagyunk és kűzdünk”

Miért írsz többes számban?

Én is sok sikert kívánok!

 

#6225 nicole92 hozzászólása: 2011.05.15. 19:57

Szia Gigi30!

Kicsit olyan jobb kedélyű már az irományod én úgy látom és örülök neki remélem ez már csak jobb lesz:) Igaza lehet a doktornőnek abban hogy ez megtanít minket valamire de szerintem mindenkit másra mivel mindenki más:) Remélem sikerül és írj a folyamatról:)))))))))))))))))))) (nem agy rosszindulatú amúgy a fönököddel kapcsolatos!!! ami igaz az igaz ez nem azt jelenti hogy gonosz vagy sőt még jó arc vagy mert figyelemmel kíséred ezek után is és be se szóltál neki! :) Én tuti beszóltam volna amilyen bolond vagyok:) ezek az indulatok) :D

Sok sikert mindenkinek!!!!!!!!!

jóéjt

#6224 Gigi30 hozzászólása: 2011.05.07. 20:44

Kedves Rabbi!

Köszönöm, értékes hsz-et. Egyébként, én úgy gondolom,hogy gazdagottam sok mindennel. Dr Nő, szinte majdnem “túszkol” ebből az állapotból, hogy “gyerünk már, mert sokkal értékesebb vagy, meg fiatal, okos, meg annyi minden van még előtted! Csináld, ne törödjél a múlttal!”

Érzelmi fejlődésen megyek keresztül. Gyakran “járom a poklot”….tanulom, “járom” az élet iskoláját. Figyelek, hogy hogyan legyek jobb.

Igen ám, de azért emésztenem kell sok mindent. Sok negaítvum…Igen előre kell tekinteni. Majd igyekszem:) Ez azért van, mert valamit rosszul csináltam, nem ezt szánta az Ég…Majdcsak, majdcsak sikerül kilábalni….:)

#6223 rabbi hozzászólása: 2011.05.07. 02:12

Kedves Gigi!

A pszichologusod latogatasa mindenkepp hasznos.Ha valami fontos dologra jossz ra,akkor kozelebb kerultel egy jobb minosegu elethez,s ha nem tanultal ott semmit,akkor a pszichologus keresett egy kicsit tobbet aznap.Valaki mindenkepp gazdagodik.

#6222 kig121 hozzászólása: 2011.05.06. 07:33

Kedves Abigél,

A várószoba nyereményjátékán Te is nyertél, Kérlek küldd el a levelezési címedet, hogy feltudjam adni a nyereményt a részedre.

Köszönöm

#6221 abigel hozzászólása: 2011.05.05. 20:23

Gigi,

ne is szedjél xanaxot, ha nem muszáj…nagyon hamar hozzászoksz és azon kapod magad, hogy a havi adagot 1 hét alatt eszed meg…a frontin is ilyen származék, azt mondják ugyanaz, de sztem ez nem igaz…kevésbé agresszív ebből a szempontból. Szerintem kerüld ezt a gyógyszert ha teheted.

akkor ma volt egy kis elégtétel:)))…rosszindulat?…ÁÁÁÁ…csak egy kis jóleső gonoszkodás…:)))néha kell ám!!!

Abi

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Akadémiai Kiadó Zrt.

H-1519 Budapest, Pf. 245

Telefon: (06 1) 464 8200

Email: varoszoba@akademiai.hu

© Akadémiai Kiadó Zrt.

Krónikus betegek támogató, közösségi oldala, az Akadémiai Kiadó gondozásában. Orvosok szakmai portálja: nota.hu

Precognox

Close
Close